Wpis z mikrobloga

Otwieram sobie o 6 Żabkę i ciul, brak internetu. No to pierwsze co robię to karteczki na drzwi i w okolice terminala informujące o awarii. Bez internetu karta nie zapłacisz (a dodatkowo nie kupisz doładowania, nie odbierzesz paczki ani nie zapłacisz rachunku). No i sobie czekam bo wsparcie pracuje od 7 rano wiec poza standardowym restartem modemu, który gowno dał, nie mam co więcej zrobić. Po 7 zadzwoniłam, okazało się, ze Orange ma jakaś awarie na pół miasta i wsparcie było zdziwione, ze jestem pierwsza osoba, która do nich dzwoni.

No i jeszcze kij z tym, ze 99% klientów nie zwraca uwagi na te kartki, póki tylko są zawiedzeni, ze nie kupią śniadania to spoko. Tez bym wolała żeby wszystko działało a nie żebym musiała odsyłać ludzi bez zakupów spod kasy.

Ale wśród tych nieczytających informacji cześć (na szczęście mniejszość) ma do mnie pretensje o to, ze:
- dlaczego nie ma informacji na drzwiach
- skoro już wie, ze informacja jest, to dlaczego nie jest większa
- dlaczego nic nie robię żeby zaczęło działać, tylko sobie stoję
- co on ma teraz zrobić niech pani cos wymyśli
- co to za sklep, w którym karta się nie da zapłacić, zbankrutuje bo tak się nie traktuje klientów. Jego nie interesuje, ze to awaria Orange, to moja wina bo jestem #!$%@?

No i tak mi się dzisiaj fajnie dzień zaczyna ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#zabka #zalesie
rudyba - Otwieram sobie o 6 Żabkę i ciul, brak internetu. No to pierwsze co robię to ...

źródło: comment_16473277499gll4wIY5JiNuaUweUvfMl.jpg

Pobierz
  • 175
  • Odpowiedz
@rudyba: gdybym był właścicielem takiego sklepu, to na 100% miałbym jakiś internet w zapasie.

Gdy w trakcie mojej pracy pada mi internet stacjonarny, to po prostu uruchamiam tethering w komórce i dzielę internet z laptopem, bo jest mi on niezbędny do pracy. Gdybym nie miał odpowiedniego pakietu w komórce, to na pewno bym kupił osobny modem z internetem.

Nie ma internetu - pieniądze mi uciekają ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
e


@rudyba: ZAPOMNIAŁEM O MOIM ULUBIONYM TEKŚCIE! Praktycznie za każdym razem gdy padnie coś bardziej globalnie, to mamy możliwość wysłania do tych dzbanów #!$%@? informacji że jest awaria globalna np. operatora płatności i na razie nie ma opcji zapłacenia kartą, to te #!$%@? dzwonią i się pytają "DLACZEGO NIKT WCZEŚNIEJ NIE POINFORMOWAŁ ŻE BĘDZIE AWARIA?" najlepsze jest to, że potrafią się wykłocać o to przez kilka minut XD
  • Odpowiedz
  • 1
@spunky: Gdybys poczytał komentarze to wiedziałbyś, ze w żabce to jest niemożliwe, chyba, ze ktoś w żabce zadecyduje, ze trzeba tak sklepy zaopatrzyć, ale nie zależy to od franczyzobiorcy ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@rudyba: Ale musisz być ofiarą losu xD

Takie teksty to woda na moje wiatraki. Jechał bym z #!$%@? aż miło. Tylko, nie możesz bać się postawić.
  • Odpowiedz
@rudyba: Zawsze jest wina pracownika nigdy klienta, nawet jak jest wina klienta to patrz punkt wyzej :) Nie przejmować się, a jak ktoś powie ze więcej tu nie zrobi zakupów to powiedz żeby nie składał obietnic których i tak nie dotrzyma xd
  • Odpowiedz
To pokazuje, że jakiekolwiek reklamy i oblepianie nimi nie ma żadnego sensu. Ludzie (w tym często ja) nie zwracają uwagi na żadne karteczki, bo myślą, że to reklama. Zamiast zastanowić się nad tym stanem, Janusze napierd. jeszcze więcej i większych reklam, a w efekcie potem Żabka wygląda jak słup ogłoszeniowy, a każde polskie miasto jak szambo.
  • Odpowiedz
@rudyba: Może było, a może nie. Pewnie post i tak zginie w tłumie.

Wiesz co by pomogło? Gdyba chociaż jedna z tych kartek (lepiej żółta) przyklejona była na zewnątrz. Bo na takie cosie za szybką ludzie (bombardowani reklamami z każdej strony) w automacie mają #!$%@?. A jak jest przyklejone na zewnątrz, to wiadomo, że to coś innego, coś ulotnego (bo by inaczej na zewnątrz nie wisiało), chwyci oko. A za szybą
  • Odpowiedz
@rudyba: Praca w obsłudze klienta. Również mam ta przyjemność pracować z ludźmi. U mnie są zdziwieni ze nie mogą zerwać umowy po dwóch miesiącach. I ze są kary. Kilka razy w tygodniu słyszę ze jestem złodziejem, ze pójdzie do sądu i powie wszystkim sąsiadom żeby u nas nic nie brali (,)
  • Odpowiedz
  • 0
@Nordri: Przykleiłam wcześniej jedna, aczkolwiek na zdjęciu te odbicia wyglądają gorzej niż na żywi. No i na szczęście internet już jest ( ͡° ͜ʖ ͡°) wiec moje męki dobiegły końca
  • Odpowiedz
@rudyba: Fajnie że się skończyła awaria :)
Znam Twój ból Mirableko, też pracowałam jako sprzedawca (chociaż nie na co dzień - głównie na targach książek)... Od kiedy pojawiła się pandemia i ukróciły się wszelkiej maści targi, odetchnęłam i to bardzo. Teraz sprzedaż 100% wysyłkowa prosto z mojego małego królestwa w piwnicy :D
Cierpliwości Ci życzę!
  • Odpowiedz
@rudyba: wyobraź sobie to na stacji paliw ;) informacje obklejone wokół licznika żeby było widoczne, klient tankuje do pełna a przy kasie zdziwienie( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
bądźcie przygotowani do zapłaty


@niochland: z drugiej strony, jak każdy potraktuje to jako czelendż i będzie czekał na kasjerkę spakowany z kartą w ręku - to kasjerka nie będzie miała nawet chwili wytchnienia. Daj spokój jak się śpieszysz to skorzystaj z samoobsługowej czy kup w żabce/kiosku gdzie nie ma dużych koszyków i kolejek.
  • Odpowiedz