Aktywne Wpisy
XzTRuLeZ +10
Cześć, niebieski LvL 25. Generalnie stoję w kropce i chyba potrzebuje opinii innych osób, gdyż uważam opinie moich znajomych, rodziny za mało obiektywną. Mój siedmio letni związek + pół roku narzeczeństwa, się rozpada (Albo już się rozpadł). Ogólnie, od początku.
Niebieski LvL 25 troszkę związek mi się sypie 6 lat + 6 msc narzeczeństwa, wyleje wiadro pomyj, potrzebuje opinii bo nie wiem co robić.
Pierwsze pół roku do roku miodzio, była tylko
Niebieski LvL 25 troszkę związek mi się sypie 6 lat + 6 msc narzeczeństwa, wyleje wiadro pomyj, potrzebuje opinii bo nie wiem co robić.
Pierwsze pół roku do roku miodzio, była tylko
njdnsjdnjs +5
Jak można zagadać do kogoś na ulicy, ale tak w zwykłych celach towarzyskich?
Zagadują do was w ogóle ludzie albo wy do nich?
#pytanie ##!$%@? #psychologia #niewiemjaktootagowac
sora za losowe tagi ja nie umiem tagowac
Zagadują do was w ogóle ludzie albo wy do nich?
#pytanie ##!$%@? #psychologia #niewiemjaktootagowac
sora za losowe tagi ja nie umiem tagowac
Z racji tego że sprzedałem swoje stare auto w dieslu poszukuje nowego. Do tej pory jeździłem bmw e90 2010r 2.0d 184 konie w automacie.
Z wymagań:
- rocznik 2010 lub młodszy
- automat ( klasyczny hydrokinetyczny nie żaden CVT, DSG itp )
- silnik benzyna minimum 150 koni z turbodoładowaniem ( diesle odpadaja )
- silnik na pośrednim wtrysku ( będę zakładał LPG )
- cena do 40-50 tyś
- nadwozie sedan, coupe, hatchback, liftback ( SUV oraz kombi odpadają )
- napęd na jedną oś
Auta które biorę pod uwagę:
1. Laguna 3 2.0 turbo 170 koni automat - auto nadaje się pod LPG, ma klasyczny automat ale czytałem że jest mocno zamulone jak na taka ilość koni poprzez ospały automat. Dodatkowo obserwuje rynek i ta wersja jest bardzo poszukiwana przez co ceny są mocno zawyżone. 40 tysięcy albo i więcej za 12 letnia renówke to jednak trochę dużo. Jakby zrobić program i dorzucić LPG to fajne auto z tym że ciężko je kupić.
2. Volvo S60 2.5 turbo automat - pasuje pod LPG, automaty o słabych opiniach, auto fajnie wyciszone, dobrze wykończone i wygląda nowocześnie ale z tego co wiem to chyba 2.5 turbo na pośrednim wtrysku nie było sprzedawane w Europie a wszystkie takie auta są ściągane z USA a aut zza oceanu wolałbym uniknąć.
3. Opel Astrerka J 1.6 turbo 180 koni automat - do chyba 2012 roku produkowana na pośrednim wtrysku potem już bezpośredni wtrysk w tym silniku, automat taki sobie w tym modelu. Polecany silnik w tym modelu 1.4 turbo 140 koni również jest w automacie ale dla asterki to za mała moc i auto nie jedzie poprostu. Jeździłem taka tylko 2.0 crdi 160 koni, astra waży 1.5 tony i jest trochę zbyt ociężała a to przekłada się na spalanie i osiągi.
Myślałem jeszcze o Mercedesie W204 ale tam też szybko zmieniono pośredni wtrysk na bezpośredni w silnikach z kompresorem. Alfa Romeo Giulietta występuje w silniku 1.4 turbo 170 koni wraz z automatem ale to jest TCT, dodatkowo stylistyka wnętrza mi średnio pasuje.
Jakie jeszcze auta spełniają powyższe wymagania? Macie jakieś propozycję?
#bmw #renault #volvo #opel #motoryzacja #samochody #lpg #carboners
Ja bym bral Volvo
Zresztą wszystko nowsze z DSG ma wtrysk bezpośredni.
W sumie stoję przed podobnym wyborem (sedan + benzyna + automat + min. 150km) i praktycznie nie ma nic ciekawego co by nie było zajechane, wypucowane od handlarza i bez dobrze znanych wad fabrycznych (╯
volvo fajne ale wszystkie 2.5 turbo są zza oceanu a jakoś nie kupie auta z usa już naprawionego bo nie wiem jak naprawa została wykonana. Każda stówka zaoszczędzona na naprawie to stówka w kieszeni a widziałem jak ludzie maja poskładane te perełki z usa.
@btwinnn chodzi mi o to ze klasyczny automat ma sprzęgło hydrokinetyczne a w takim DSG masz dwumasę i zwykłe sprzegłą które do najtańszych nie
@Podajhaslodowifi: Jeździłeś kiedyś nowoczesną skrzynią automatyczną? Ja jeździłem kilka razy tym e90 z taką skrzynią jak podałeś. W porównaniu chociażby do DSG ta skrzynia w BMW to jest mega muł. Mam samochód ze skrzynią EDC i jest mega szybka. Moim zdaniem to kryterium nie jest takie ważne. :)
Z tym że klasyczne automaty jak produkowana od 2008 roku ZF 8HP jest również bardzo fajna skrzynią może nie tak szybką jak dsg ale pakują ją dosłownie wszędzie.
Ale raczej żadne auto które spełnia moje kryteria tej skrzyni nie
Astrę J 1,4T 140KM też miałem i niestety to jest silnik, który potrafi wyczyścić portfel. Tzn jak jest dobrze to jest dobrze, ale naprawy bolą.
Tak jak piszesz za lagune wołają po 40k a to trochę dużo jak za ponad 10 letnia renówkę... Nie wiem czy to auto jest warte takich pieniędzy.
Ja zrobiłem prawie
@Podajhaslodowifi
Ale w alfie będzie dwusprzęgłówka.
Jeżdżę bardzo małe ale jeśli już to 90% trasa raz na tydzień. Zależało by mi bardziej na wygodnie i wygłuszeniu jednak nie przesadnie bo aż tak nie potrzebuję samochodu by przesadzać z kosztami.
Mułowaty Accord to i tak będzie dla mnie rakietą ( ͡° ͜ʖ ͡