Wpis z mikrobloga

18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@patryk-lesniewski: panda , C1 , Aygo odpadają że względu na luzy zaworowe , TDI że względu na turbinę w mieście na krótkich odcinkach zajedziesz ją, a większość już co została na rynku ma dwumase koszta. SDI ma pompę której remont kosztuje , a co gorsza coraz mniej osób chcę ją regenerować.

Fabia 1.4 ale ten silnik 8v z Felicji jeszcze z gazem perfekt rozwiązanie...
Fabia minus taki , że bagażnik ma
@trzaichlac69 celowo wspomniałem o TDI 90km które ma tylko turbinę (z tych rzeczy typu dwumasa egr) i to o stałej geometrii Fabia to jednak spore auto a 1.6 to jednak może mieć dość duże spalanie w stosunku do mniejszych jednostek. Ciekawe co ile bym musiał np w takim 1.0 od C1 kasować luzy zaworowe żeby chodziło i chodziło
@patryk-lesniewski: z początku produkcji , potem TDI nawet te 90km miały dwumasa . EGR benzynki z tamtych lat też mają.

Luzy co 60kkm przy gazie 40kkm proponuje.
Tylko tam jest tak w tym silniku , że całe szklanki wymieniasz . W zależności jak wysokie dno mają mieć.
Taką szklanka od wysokości 150-160 jest 12 szklanek miej 8 do wymiany . Plus zdjęcie rozrządu, demontaż wałków robi się kolorowa suma .

Trzeba