Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Lalaker_XwQJyt55dx,q60.jpg)
Lalaker +69
Holandia:
-Najtańsza sieciówka Basic-Fit, 20 euro (89zł), a jak się dopłaci bodajże 5 euro to na jeden karnet możesz z kimkolwiek przychodzić.
-Fajne elegancka siłownia, która trochę przymiera, bo Holendrzy uznają, że jest za droga 36 euro, (160zł)
a w polsce jak w lesie,
Cityfit, mega promocja 150zł miesięcznie, bez promocji 180zł miesięcznie.
Zdrofit - 190zł
McFit- No tutaj na stronie patrzę, że 120zł, ale nie mam pojęcia jak jest w środku,
-Najtańsza sieciówka Basic-Fit, 20 euro (89zł), a jak się dopłaci bodajże 5 euro to na jeden karnet możesz z kimkolwiek przychodzić.
-Fajne elegancka siłownia, która trochę przymiera, bo Holendrzy uznają, że jest za droga 36 euro, (160zł)
a w polsce jak w lesie,
Cityfit, mega promocja 150zł miesięcznie, bez promocji 180zł miesięcznie.
Zdrofit - 190zł
McFit- No tutaj na stronie patrzę, że 120zł, ale nie mam pojęcia jak jest w środku,
![](https://wykop.pl/cdn/c0834752/1096eeb417313bc10693e8500ddad7b33a5f36eba0b40fbc85b211816f861124,q60.jpg)
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/975ac0d2855eba168dae530c144dfd745144495628a4e595d9b6295ae8fead58,w150.jpg?author=CzlowiekMagnetowid&auth=23866b3ae647e09fdc4e84d6053fe205)
Mam pytanie co do DPF. W Espace 2011 2.0 dci nie może wypalić się DPF. Niestety posiadam tylko klona Delphi i kody błędów mają jakieś dziwne znaki i nic niewiadomo. Samochód w trybie awaryjnym do 3 tys obrotów. Jedyne co rzuciło się w oczy to temperatura płynu 60 stopni po długiej trasie. Czy jest szansa, że przez termostat sterownik blokuje wypalanie? Po wymianie termostatu i skasowaniu błędów jest szansa, że się wypali samoczynnie? Jak wygląd wymuszone wypalanie w tych silnikach? Już raz widziałem sytuację, że po wypaleniu komputerem obróciło panewkę w 2.7 hdi. 3 lata temu myty DPF ale jak widać nie naprawili przyczyny tylko skutek usterki
@Reynald: poszukaj na forach Renault czy nie kogoś w Twojej okolicy kto ma clipa. Jest jeszcze PyClip o którym również możesz poczytać na forach.
@Reynald: Nie wiem czy w tym modelu ale kilku Renault problemem z DPF były wężyki.
Tak czy inaczej wejdź na forum marki:
megane.com.pl
renaultlaguna.pl/forum
forum.renaultespace.pl
www.scenic-forum.pl
Tam się
@Reynald: oczywiście, osiągnięcie temperatury roboczej jest krytycznym warunkiem do rozpoczęcia procedury wypalania i wielu innych czynności ekspoatacyjnych.
Sprawdź zapełnienie filtra w blokach mierzonych powinien to Delphi pokazać .
- DF1087 (DTC0130C9) OBWÓD GÓRNEJ SONDY REG SKŁADU MIESZ- 6.DEF:Zgodność stanu zwolnionego pedału. - ZAPAMIĘTANY
- DF1090 (DTC2A0641) MASA POZORNA G SONDY REG SKŁ MIESZ - CO:Obwód przerwany - ZAPAMIĘTANY
- DF308 (DTC242FFD) FILTR CZĄSTEK PEŁEN - 1.DEF:GRANICA GÓRNA - OBECNY
- DF1090 (DTC2A0642) MASA POZORNA G SONDY REG SKŁ MIESZ - CC.0:Zwarcie z masą. - ZAPAMIĘTANY
Ten termostat też z pewnością nie pomaga, chociaż podczas procedury wypalania najpierw realizowana jest faza rozgrzewania, gdzie sterownik stara się podnieść temperaturę wody powyżej 80°C właśnie przez obroty podwyższone do 3000 obr/min, ale być może
Z tego co kojarzę to można to zauważyć po chwilowym spalaniu - przy wypalaniu, po odpuszczeniu gazu wartości będą powoli spadały do 0L (o ile w ogóle spadną do tej wartości). Jeśli filtr się nie wypala to spalanie chwilowe od razu spada na 0L.
Co do stworzenia jakichś przyjaznych warunków do uruchomienia wypalania to w serwisówce podają "jazda ponad 80km/h