Wpis z mikrobloga

@devones: powinni zmodyfikować jeszcze jedną usługę: serwowania stron internetowych. Mianowicie strony powinny być od razu widoczne na ich localhoscie, ale jeśli będziecie chcieli "wystawić" stronę na zewnątrz, to dodatkowa opłata. Poczta? Jasne! 100 wiadomości w cenie, potem każda kolejna za 10 groszy. Mmm.

W ogóle nie wiem czy wiecie, ale jak kupicie sobie domenę w zewnętrznym serwisie, to aby ją hostować na nazwie to musicie zapłacić za to dodatkowy hajs?! (
@Kriter: Problem, który szybko rozwiązaliśmy, dotyczył znacznie mniej niż 0,1% hostingów w naszej infrastrukturze. Nawiązując do Twojego pytania, SLA ma się bardzo dobrze, wynosi 99,9% i jest gwarantowane dla każdego klienta. Jeżeli jesteś w tej grupie znaczniej mniej niż 0,1% hostingów, które zostały dotknięte przez chwilowe spowolnienia pracy, prosimy o kontakt!
@nazwapl_tk: Co do SLA, 99,9% to okolo 43m 49s przestoju miesiecznie. Monitoring w Hetrix pokazal mi, ze dzis strona nie dzialala 52 minuty. W zeszlym miesiacu (24 stycznia) rowniez mieliscie szereg awarii, lacznie ponad godzine. W takim razie jestescie juz na limicie kwartalnego SLA (2h 11m 29s)
@Kriter: Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu. Niestety, po anonimowym loginie na wykopie nie jesteśmy w stanie określić, jakie usługi u nas posiadasz. Nasza oferta jest dokładnie sformułowana na stronie www.nazwa.pl. W naszej ofercie znajdują się certyfikaty nazwaSSL, zarówno z kodowaniem ECDSA, jak i RSA. Innych certyfikatów nie posiadaliśmy i posiadamy w ofercie.