Aktywne Wpisy
b_oski +8
Dawniej myślałem, iż 150 KM to wystarczająca moc. 200 KM to już bardzo dużo. A jak znajomy kupił sobie 400-konny samochód, to myślałem, że ja bym się nim r------ł o pierwszą latarnię.
Dziś wsiadając do 150-konnego samochodu mam wrażenie, że chyba nie ma kompresji, bo to nie jedzie. Jaka jest optymalna moc na daily, ale tak, żeby nie brakło po roku jeżdżenia?
#samochody #motoryzacja #pytaniedoeksperta
Dziś wsiadając do 150-konnego samochodu mam wrażenie, że chyba nie ma kompresji, bo to nie jedzie. Jaka jest optymalna moc na daily, ale tak, żeby nie brakło po roku jeżdżenia?
#samochody #motoryzacja #pytaniedoeksperta
pq18 +422
#warszawa #rower #transportpubliczny
Komentarz usunięty przez moderatora
@Mr--A-Veed: 0 - gdyż na słupku jest fotokomórka wykrywająca rowerzystów
Jaja sobie robisz, czy trolujesz? XD
Rowerzysta dojeżdżając do skrzyżowania w pierwszej kolejności widząc przycisk do świateł spodziewa się z że standardowo musi go wcisnąć, a nie że ma nad głową fotokomórkę.
W efekcie zamiast stawać na podpórce po prawej będzie stawał pod prąd po lewej i naciskał przycisk.
Nie każdy rowerzysta musi przecież znać to skrzyżowanie i wiedzieć, że zamontowana jest dodatkowo fotokomórka.
W świetle przepisów zmuszanie rowerzystów do naciskania tych p----------h przycisków jest niezgodne z
Rzecz w tym, że z kolei DDR są traktowane praktycznie jak wydzielona jezdnia.
Dla mnie nawet w przypadku pieszych przyciski na większości skrzyżowań są bez sensu. W zasadzie wydają się one być tylko po to, aby znajomy szwagra mógł
@Reggy: ja kiedyś słyszałem taką teorię, że przyciski są po to, żeby zadziałała psychologia - jak już kliknę przycisk to poczekam do zielonego, a nie będę przechodził na czerwonym.
@szaldr: W sensie których czarnych napisów na żółtym tle?
Sprawa jest prosta kiedys byly przyciski teraz zostaly zastąpiono na c--j drążyć temat