Wpis z mikrobloga

Mirki, nie myślałem, że będę kiedyś musiał walczyć z jakąś firmą na wykopie, ale miarka się przebrała. Jestem w Tanzanii, ale nie o to chodzi. Codziennie rosną mi koszty użytkowania telefonu, abonament mam w Plusie. Złożyłem już reklamację, ale rozpatrywanie trwa (i potrwa pewnie miesiąc), a koszty codziennie rosną. Najważniejsze, że próbuję się dowiedzieć dlaczego - nikt nie potrafi odpowiedzieć. Mam czekać na odpowiedź w ramach reklamacji.

Dodam, że obsługa na czacie jest bardzo niemiła i niechętna do pomocy. Pominę, że odpowiedzi się wzajemnie wykluczają (raz np. pisali, że podgląd z aplikacji Plusa jest tylko symulacją, innym razem, że to faktyczny spis połączeń).

Wniosek: nie polecam nikomu tej sieci. Wszystko jest w miarę, dopóki płacisz i nic więcej nie chcesz. A jak jest problem, to nikt wam nie pomoże.

Pytanie: dlaczego te koszty mi pobierają? iMessage celowo wyłączyłem, MMSy również, nie odbieram w ogóle rozmów, nie dzwonię do nikogo. Nie mam poczty głosowej. Na pytanie, czy mam to zgłosić lokalnej policji otrzymałem odpowiedź: może pan robić, co pan chce.

#afera #plus #plusgsm #telefony #oszukujo #apple #iphone #oplaty
ch_is - Mirki, nie myślałem, że będę kiedyś musiał walczyć z jakąś firmą na wykopie, ...

źródło: comment_1644590285AQ0SqTzOYLBX7tqVwVrdsa.jpg

Pobierz
  • 52
  • Odpowiedz
@Specjalista_Plus: i jak tam, jesteś w stanie coś zrobić, czy będziemy tak sobie czekać na jeszcze większy rachunek? Bardzo profesjonalne podejście, naprawdę podziękuj wszystkim zaangażowanym koleżankom i kolegom.

Dla ciekawych - codziennie rośnie.
  • Odpowiedz
  • 0
Dzisiaj rano złożyłem kolejną reklamację. Na razie nie mam nawet potwierdzenia jej przyjęcia.
  • Odpowiedz
  • 0
Jeśli do jutra nie otrzymam odpowiedzi, to sprawę kieruję do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o mediację.
  • Odpowiedz
  • 1
@PepeXD: @kad0sh: @EvineX: @miiihau: @nalej_mi_zupy: @Specjalista_Plus: @sekurak: @niebezpiecznik-pl: ZAMYKAMY TEMAT, sprawa rozwiązana. Otrzymałem pozytywną odpowiedź na reklamację i przeprosiny. Plus dokona korekty faktury. Dziękuję zatem tez za pomoc Specjaliście Plusa.

Mimo wszystko jednak cały czas jestem ciekaw, co się tu wydarzyło i jak to jest teoretycznie możliwe, że powyższe sytuacje miały miejsce. Mam nadzieję, że od teraz już nie będą pobierane opłaty.
  • Odpowiedz