Wpis z mikrobloga

Mirki, nie myślałem, że będę kiedyś musiał walczyć z jakąś firmą na wykopie, ale miarka się przebrała. Jestem w Tanzanii, ale nie o to chodzi. Codziennie rosną mi koszty użytkowania telefonu, abonament mam w Plusie. Złożyłem już reklamację, ale rozpatrywanie trwa (i potrwa pewnie miesiąc), a koszty codziennie rosną. Najważniejsze, że próbuję się dowiedzieć dlaczego - nikt nie potrafi odpowiedzieć. Mam czekać na odpowiedź w ramach reklamacji.

Dodam, że obsługa na czacie jest bardzo niemiła i niechętna do pomocy. Pominę, że odpowiedzi się wzajemnie wykluczają (raz np. pisali, że podgląd z aplikacji Plusa jest tylko symulacją, innym razem, że to faktyczny spis połączeń).

Wniosek: nie polecam nikomu tej sieci. Wszystko jest w miarę, dopóki płacisz i nic więcej nie chcesz. A jak jest problem, to nikt wam nie pomoże.

Pytanie: dlaczego te koszty mi pobierają? iMessage celowo wyłączyłem, MMSy również, nie odbieram w ogóle rozmów, nie dzwonię do nikogo. Nie mam poczty głosowej. Na pytanie, czy mam to zgłosić lokalnej policji otrzymałem odpowiedź: może pan robić, co pan chce.

#afera #plus #plusgsm #telefony #oszukujo #apple #iphone #oplaty
ch_is - Mirki, nie myślałem, że będę kiedyś musiał walczyć z jakąś firmą na wykopie, ...

źródło: comment_1644590285AQ0SqTzOYLBX7tqVwVrdsa.jpg

Pobierz
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ch_is: podaj proszę numer zgłoszonej reklamacji lub numer przesłanego zgłoszenia. Postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi. W kwestii napotkanych podczas obsługi Klienta niedogodności najmocniej przepraszam.
  • Odpowiedz
  • 1
@olavolav: Właśnie to jest najlepsze, że nawet tej informacji mi nie udzielono. Nie wiem, czy to są rozmowy z mojego telefonu, czy też odebrane.
  • Odpowiedz
  • 0
@Specjalista_Plus: 2711840. Dziękuję za dobre chęci i doceniam przeprosiny (po raz pierwszy w ogóle), ale na obsługę klienta złożę i tak stosowną skargę po powrocie. To jest po prostu wręcz nie do uwierzenia, w jaki sposób traktowani są klienci.
  • Odpowiedz
@Specjalista_Plus: Jeśli mogę jeszcze poprosić o jednoznaczne potwierdzenie lub zaprzeczenie - czy wykaz ze strony internetowej lub aplikacji iPlus, należy brać pod uwagę, czy wszystko się tam liczy przypadkowo?

Jako ciekawostkę dodam, że na stronie opłaty są w zestawieniu, ale zupełnie inne, niż w aplikacji. Na to też zwróciłem uwagę, ale nikt sobie tego na poważnie nie wziął.

10.02.2022 o 8:28 to SMS, który faktycznie wysłałem, tu opłata powinna zostać
chis - @SpecjalistaPlus: Jeśli mogę jeszcze poprosić o jednoznaczne potwierdzenie lub...

źródło: comment_1644597226T1U5mAhokRyJpsgvIAV9t9.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@ch_is: dane z bieżącego użycia mają charakter orientacyjny. Jeśli to wykaz z aktualnego okresu, to najlepiej zatem złożyć reklamację po zakończonym okresie rozliczeniowym i wystawieniu faktury. Poczekaj jednak również na odpowiedź na zgłoszoną reklamację.
  • Odpowiedz
@Specjalista_Plus: jasne, jednak mam nadzieję, że sam rozumiesz mój niepokój (choć wiele razy to pisałem na czacie, ale nie zrozumieli tego), że jak dziennie mi przybywa ca. 20 zł opłat, to za miesiąc rachunek będzie wynosił jakieś 500-600 złotych. Za same RZEKOME połączenia. I zapewne Plus będzie chciał, żeby najpierw to opłacić.

Rozumiem czekać z reklamacją naprawdę w różnych sytuacjach, ale ta jest tak wyjątkowa, że oczekiwałbym choć trochę zrozumienia
  • Odpowiedz
@ch_is: na stronie możesz mieć podane cenny netto, brutto masz na aplikacji najprawdopodobniej.
Patrząc na cennik Plusa jezeli chodzi o kwestie roamingu i połączeń międzynarodowych to by się zgadzało. Minuta połączenia 8zl, „impuls” naliczany co 30 sekund. Dlatego niektóre kosztują 4zl. Upewnij się odnośnie poczty głosowej, bo mnie cały czas to wyglada na włączona PG.
Jak na pewno wyłączona to nie mam więcej pomysłów, sorry ;)
miiihau - @ch_is: na stronie możesz mieć podane cenny netto, brutto masz na aplikacji...

źródło: comment_1644600440Ra2YVivd8VseBBYtOYCJE1.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@miiihau: Jasne, to już też znalazłem, cennik się teoretycznie zgadza, naliczanie też (co pół minuty). Tu bardziej chodzi o to, że żadnych połączeń nie wykonuję ani nie odbieram.
  • Odpowiedz
@ch_is: nie chce Cię w błąd wprowadzić, wiec nie opieraj się na moich słowach, ale o ile dobrze kojarze za granica płacisz już za samo przekierowanie nieodebranego połączenia na pocztę głosowa.
  • Odpowiedz