Wpis z mikrobloga

Szukam smartwatcha głównie na rower. Chciałbym żeby w miarę dokładnie odczytywał sygnał GPS i zapisywał trasę, aby można go sparować np. ze stravą , lub innymi apkami , żeby w miarę normalnie wyglądał. Jestem zielony w smartwatchach, więc pytam o pomoc na tagu, co myślicie o AMAZFIT GTR 2? Im taniej tym lepiej, chciałbym się zamknąć w 600 - 800 zł.

#zegarki #rower #smartwatch
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@pompastic: obadaj Galaxy Watch 4 na olx/allegro - Samsung bardzo agresywnie je promował i jest tego w cholerę za 500-600zł, a potrafią sporo i do tego żadna chińszczyzna. Wada - to wszsytkomający sprzęt, więc bateria do ładowania raczej co drugi dzień i przed każdym dłuższym wyjazdem.

Z zupełnie innej beczki - zegarki się tak średnio nadają na rower (mały ekran, mniejsza bateria, etc).
  • Odpowiedz
@ujdzie: Galaxy to nie zegarek sportowy tylko smartwatch i on nie ma za dużego sensu do sportu. Chociażby to, że jest za delikatny. Brakuje mu sensownych trybów sportowych i opcji na długie trasy. Ogólnie, możliwy najgorszy wybór.
A zegarki na rower są świetne, jak chcesz coś uniwersalnego. Bateria spokojnie ogarnia.

@pompastic: Zobacz sobie np. Polar Vantage M, Polar Unite, Suunto 5, Suunto 3
  • Odpowiedz
@diarrhoea: on nie ma żadnego sensu do ambitnego sportu, ale do spacerków, przebieżki dookoła komina, czy wypadu na rowerze na 2-3h - bez problemu. Do tego potrafi sporo (hej, chcesz pobiegać z muzyką z zegarka na tym polarze?), ma stravkę, są dostępne szkła ochronne i obudowy w stylu gshock. Jestem sobie w stanie wyobrazić gorsze wybory.

I nie - zegarki na rower nie są świetne - jeżeli je masz na
  • Odpowiedz