Tak wyglądają tarcze hamulcowe po 5 miesiącach stania w starym Volvo. Nawet nalotu rdzy nie ma.
Miałem też citroena C5 który stał podobny czas, miał założone tarcze z pierwszego montażu czyli ATE i po 5 miesiącach były do wymiany bo w miejscu styku z klockami po prostu przerdzewiały i zaczęły bić.
@open_or_die: czyli co? Są lepsze, bo nie rdzewieją po pół roku? ( ͡°͜ʖ͡°) Większość ludzi jeździ samochodem przynajmniej raz w tygodniu, więc nie zardzewieją tak, by biły.
@n_____S ja zbieram 850 więc taki szczegół jak rdzewiejące części eksploatacyjne są dla mnie ważne.
Volviakami jeżdżę 3 razy do roku, robię może 2 tys km.
I dlatego się zdziwiłem że na tarczach jednej z nich nie ma nawet rdzawego nalotu pamiętając że w podobnej sytuacji musiałem wymienić przednie tarcze w citroenie bo przerdzewiały.
@Tylko_noc w jednej 850 z elementów gumowych wymieniłem stabilizatory bo gumy pękły, a tak wszystko wygląda na nowe. Amory tylne wyciągałem bo zmieniałem sprężyny na niższe i też nie ma śladu zużycia, na przeglądach wychodzi że są 100% sprawne.
Tylko że ja ściągam te auta ze Szwajcarii gdzie nie sypią soli na drogi.
Tak wyglądają tarcze hamulcowe po 5 miesiącach stania w starym Volvo. Nawet nalotu rdzy nie ma.
Miałem też citroena C5 który stał podobny czas, miał założone tarcze z pierwszego montażu czyli ATE i po 5 miesiącach były do wymiany bo w miejscu styku z klockami po prostu przerdzewiały i zaczęły bić.
#mechanikasamochodowa #mechanika #samochody #volvo
ciekawe jak wygladaja amorki i gumy po takim staniu
Volviakami jeżdżę 3 razy do roku, robię może 2 tys km.
I dlatego się zdziwiłem że na tarczach jednej z nich nie ma nawet rdzawego nalotu pamiętając że w podobnej sytuacji musiałem wymienić przednie tarcze w citroenie bo przerdzewiały.
Tylko że ja ściągam te auta ze Szwajcarii gdzie nie sypią soli na drogi.
Teraz auta bardzo podrożały, E46 nie obserwuje ale wiem że 850 podrożały w ciągu roku x2.