Wpis z mikrobloga

Jadę sobie drogą powiatową, której nie znam. Ja z tych, że jak widzę ograniczenie 50 km/h to jadę 50 km/h. Nie żadne 60, 70, 90 tylko kurde 50. Przede mną zresztą jedzie spore BMW, które o dziwo też z tym nie ma problemu.

Za mną bohater odcinka, Iveco któremu się spieszy. Siada na zdarzaku. Mryga. Potem mryga bardziej. Macha rękami, widzę w lusterku.

Zaczął trąbić to nie wytrzymałem, opuściłem szybę i pokazałem mu ręką znak pokoju.

Nie nie faka, literkę "V" XD

Gość zjeżdża na boki, prawo lewo. Z naprzeciwka ruch nie pozwala mu wyprzedzić.

W końcu wyprzedził, na podwójnej przekraczając prędkość w cholerę.

Wyprzedził też BMW.

BMW włącza niebiesko-czerwone światła. XD

Zjeżdżają na stację.

Ja też zjeżdżam, a co, lecę szybko po hot-doga.

Jem patrząc jak janusz się telepie przed Policją i coś tam macha w moim kierunku. Zerknęli tylko i tyle.

To był dobry hot-dog, teraz mają promki na Shellu. Polecam brać dwa, bo jeden to trochę mało.

#polska #motoryzacja #samochody #policja #polskiedrogi #takbylo
  • 114
  • Odpowiedz
@mickpl: trochę słabo winić policję za wykonywanie obowiązków. To nie ich wina, że zarządcy dróg mają w dupie pozostawione znaki, szczególnie po remontach. Pod Wrocławiem jest piękna, prosta, wyremontowana i poszerzona droga, przy której od min. 3 lat stoi ograniczenie do 40km/h, które stało tam jeszcze za czasów, gdy ledwo mijały się tam dwa auta i było dziur od cholery.
Jeśli chcecie jeździć według własnego uznania to zorientujcie się, czy nie
  • Odpowiedz
@Pimenista: A jaki widzisz inny sposób na poprawę bezpieczeństwa na drodze? Wielu kierowców bombowców nie przekonają akcje informacyjne, a potężny mandat. I gdybym mógł decydować, to taryfikator zwiększyłbym jeszcze dwukrotnie. Oczywiście, wysokie mandaty mają ten "skutek uboczny", że więcej pieniędzy trafia do budżetu.
  • Odpowiedz
@Mddzms99: wysoki taryfikator nie uderzy w tych łamiących przepisy w sposób perfidny tylko w osoby które przekroczą tą prędkość o te 15-20km/h (niekoniecznie na terenie zabudowanym). To samo z pierwszeństwem pieszych bądź wyprzedzaniem przed przejściem gdzie bez kamerki nie masz żadnej linii obrony a pole do nadużyć jest duże. Podstawą w zapewnieniu bezpieczeństwa powinny być zmiany w oznakowaniu dostosowane do dzisiejszych warunków, pojazdów itd., zmiany w infrastrukturze a dopiero potem taryfikator.
  • Odpowiedz
Mnie denerwują ludzie co im się ograniczenia nie podobają, bo droga wiedzie przez pole. A to że do ostatniego domu we we wsi dzieciak chce bezpiecznie dojść mają w d.. Nawet jak by miał chodzić tamtędy od święta to ma takie samo prawo do bezpieczeństwa jak ci co mieszkają pośrodku wsi.

U mnie obok domu są 4 progi zwalniające praktycznie w polu. I przyjezdni pukają się w czoło kto tak tego tu
  • Odpowiedz