Bo Valve już od dawna nie potrafi robić gier. HL2 ma przestarzałą mechanikę strzelania, a żadnej nowszej Valve nie opracowało(CS GO dalej leci na modelu strzelania sprzed 20 lat - tj. bez przycelowania). Oni tylko takie pierdółki jak gra VR obecnie potrafią robić, bo to nowy segment, i jeszcze niskie wymagania konsumentów. W wysokobudżetowych grach AAA
@Zgrywajac_twardziela: Przecież hl:alyx jest jedną z, jeśli nie najlepszą grą VR- nigdzie nie masz takiej interakcji z otoczeniem, bo większość gier na vr to jakieś uproszczone gówno z grafiką jak na androida (nawet jeśli to gra na pc). To jest właśnie postęp, a nie kolejny gównoshooter "ale siem szczelo z przycelowaniem", bo to jest wszędzie. Natomiast tak dopracować grę VR, to już nie są takie proste rzeczy.
@tellet: Chyba mnie nie zrozumiałeś. Właśnie o to mi chodziło, że Valve potrafi zrobić grę pod nowe technologie, bo one nie mają jeszcze żadnych wypracowanych standardów, i mogą robić co im się podoba. Jak sam zauważyłeś konkurencja jest żadna, i większość gier pod VR jest robionych na kolanie. Właściwie jedyna duża gra VR jaką kojarzę to ten nowy MOH od EA.
W przypadku gier "zwykłych" jest zgoła inaczej, wszystkie większe studia
@Zgrywajac_twardziela: Masz rację Valve od lat zarabia praktycznie tylko ze Steama i nie są na czasie jeśli chodzi o robienie gier FPS i podejrzewam że gdyby mieli zrobić tego HL3 to albo oddaliby ten projekt innemu studiu albo musieliby zatrudnić ludzi którzy są zaznajomieni w temacie.
Masz rację Valve od lat zarabia praktycznie tylko ze Steama i nie są na czasie jeśli chodzi o robienie gier FPS i podejrzewam że gdyby mieli zrobić tego HL3 to albo oddaliby ten projekt innemu studiu albo musieliby zatrudnić ludzi którzy są zaznajomieni w temacie.
Dokładnie to. Z resztą z tego co kojarzę z parę lat temu co lepsi devowie z Valve zawinęli stamtąd manatki bo mieli dość robienia bezsensownych
@Zgrywajac_twardziela: port nonVR nie powstanie nie dlatego, że nie potrafią, tylko dlatego że Alyx miało zachęcić do kupna gogli Valve i używania SteamVR.
@Zgrywajac_twardziela: @tellet: @PieceOfShit: Do tej pory każda nowa odsłona Half-Life była przełomowa i odstawała na tle konkurencji, zawieszała dużo wyżej poprzeczkę. Nie chodzi tu o dodanie zbędnych bajerów typu HDR ale o zupełnie nowe mechaniki bazującej na fizyce i immersji, i właśnie VR to umożliwia. Każdy kto grał w HL:A potwierdzi, że to coś niesamowitego. Z taką trajektorią to kolejny Half-Life będzie przez intefejs Mózg-komputer (nad czym defacto Valve
źródło: comment_1643234015P0riGa3e4cAnIkvjc2KgmW.jpg
Pobierzźródło: comment_1643234835ty53W24ZYyc5dyBN2iKER1.jpg
Pobierz@mr_mrowka: Nie dla biedaków to ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora
Bo Valve już od dawna nie potrafi robić gier. HL2 ma przestarzałą mechanikę strzelania, a żadnej nowszej Valve nie opracowało(CS GO dalej leci na modelu strzelania sprzed 20 lat - tj. bez przycelowania). Oni tylko takie pierdółki jak gra VR obecnie potrafią robić, bo to nowy segment, i jeszcze niskie wymagania konsumentów. W wysokobudżetowych grach AAA
To jest właśnie postęp, a nie kolejny gównoshooter "ale siem szczelo z przycelowaniem", bo to jest wszędzie.
Natomiast tak dopracować grę VR, to już nie są takie proste rzeczy.
Chyba mnie nie zrozumiałeś. Właśnie o to mi chodziło, że Valve potrafi zrobić grę pod nowe technologie, bo one nie mają jeszcze żadnych wypracowanych standardów, i mogą robić co im się podoba. Jak sam zauważyłeś konkurencja jest żadna, i większość gier pod VR jest robionych na kolanie. Właściwie jedyna duża gra VR jaką kojarzę to ten nowy MOH od EA.
W przypadku gier "zwykłych" jest zgoła inaczej, wszystkie większe studia
Dokładnie to. Z resztą z tego co kojarzę z parę lat temu co lepsi devowie z Valve zawinęli stamtąd manatki bo mieli dość robienia bezsensownych
( ͡° ʖ̯ ͡°)
źródło: comment_1643276379oa5RyHKn6AOgFs3TU4Qpl6.jpg
Pobierz