Aktywne Wpisy
MrMas +737
Zakazać trzymania psów powyżej 5 kg w blokach mieszkalnych i myślę że większość problemów z psiarzami i sfrustrowanymi psami się rozwiąże
A taki mały szczur to poleci jak się go kopnie więc problemu nie ma
Tak btw to uważam że trzymanie dużego psa w kawalerce to znęcanie się w pewnym stopniu
#psiarze
A taki mały szczur to poleci jak się go kopnie więc problemu nie ma
Tak btw to uważam że trzymanie dużego psa w kawalerce to znęcanie się w pewnym stopniu
#psiarze
ZenujacaDoomerka +339
Żadna kobieta urodzona po 1993 nie umie gotować, znają tylko McDonald, ładowanie telefonu,"twerkowanie", biseksualizm, jedzenie ostrych chrupkow, kłamanie
Tym samym wytypowałem trzy takie propozycje:
1. Volvo V60 D3/D4 (przedlift) - być może zestawienie Volvo z marką Renault będzie wyglądać dziwnie, jednak rzędowy, 5-cylindrowy diesel wydał mi się jedynym dieslem, na który mógłbym jeszcze się zdecydować (fajny dźwięk i jednoczesna niezawodność jednostki z fajnym momentem). Wersje R-design lub z jakimiś dokładkami wygląda jak na kombi bardzo przyjemnie dla oka, sama też wielkość auta jest przy tym bardzo akceptowalna jak na kombi (nie chcę przekroczyć 4.6-4.7m). Tu jest szansa też na najlepsze wyposażenie, którego nie znajdę u konkurencji jak BLIS czy radar.
2. Renault Laguna III 2.0T - tu dziwna sprawa, bo wersja 170HP występowała tylko z automatem, więc szukać musiałbym wersji 204HP - ta z kolei występowała już tylko w przedliftach(?). Dziwny zabieg. Tym sposobem znaleźć ten model w tym silniku graniczy z cudem, ale rozważam go ze wzgędu na genialne uturbione F4R. Tym bardziej będzie trudniej, ze Laguna kombi jest już dla mnie nieco za duża, więc w gre wchodzi raczej tylko liftback.
3. Renault Megane III 2.0T - przy tym segmencie szukałbym już kombi, bo raz że hatchback jest za mały to te kombi łapie sie już w moje granice wymiarów i wygląda nawet lepiej niż wersja krótsza. Chyba łatwiejsza opcja do znalezienia niż Laguna i byłby to młodszy rocznik. Zastanawiam się jednak czy przez to, że jest to model "oczko niżej" nie uświadczę jakichś ograniczeń względem ew ww Laguny - okrojone wyposażenie, gorsze właściwości jezdne, jakość wykonania?
Wiem że jest tu pare osób siedzących w temacie, dlatego zapraszam do dyskusji.
Być może jest ktoś kto miał / miał okazję jeździć chociaż dwoma z tych modeli i może powiedzieć coź porównawczo?
Taka opinia byłaby bardzo cenna. Z góry dzięki!
#samochody #volvo #renault #laguna #megane #kiciochpyta #mechanikasamochodowa #pytaniedoeksperta #lpg #motoryzacja
Które auto spełniające kryteria wybrać?
@Marianpol: @cebula12klocuch13: cholera - faktycznie. Czyli jak manual w benzynie to tylko z wolnossącym 2.0, które średnio polecane jest do gazu.
@cebula12klocuch13:
Tak, kupiłem z automatem. Jak na jakieś 4-5 miesięcy posiadania to mogę tylko chwalić,
@cebula12klocuch13: Miałem w swoich rękach przez 150kkm (oczywiście całość na lpg :) ) - więc trochę się nią najeździłem. Silnik+skrzynia absolutnie nic się nie działo - a sprzedawałem przy blisko 280kkm nalotu. Dwa razy wymieniałem amortyzatory z przodu i raz robił to też pierwszy właściciel - więc są delikatne. Raczej niezawodne auto, ale wnętrze wykonane niedbale - materiały OK, ale
@cebula12klocuch13: tutaj poszukaj 220GT, to softowo zdławiona wersja silnika z RS. Można z niej samym softem zrobić ok 300koni / 400NM - i to jej bym chyba na Twoim miejscu szukał, bo występuje w młodych rocznikach, w przeciwieństwie do Laguny
Co do kobylastosci, niby jest, ale mojej żonie w ogóle to nie przeszkadza w poruszaniu się V70 po mieście :p
Jak tam pisałeś o dwóch rowerach, to mogę w temacie coś dodać. Zwykła duża szosa wchodzi bez zdejmowania kół przy złożonych fotelach. Drugiej nie próbowałem wsadzać, ale chyba najlepiej byłoby zrobić jakąś kanapkę z czymś miękkim po środku i spiąć pasami. Wydaje mi się, że jeden za drugim, nawet
Wracając do tematu T5.. W sumie przy takiej V50 trzeba się liczyć raczej z przebiegiem rzędu 300kkm, więc mogę się władować na minę wydatkową. A czy V60 z tym silnikiem (a raczej silnikiem o tym oznaczeniu - T5, nie wiem czy to ten sam) też
Możesz znaleźć S60/V60 drugiej generacji z T5 i silnikiem b5254t12 (2.5 litra), ale częściej to są 2-litrowe 4-cylindrowce.
Także 2.5 spoko, ale budżet pewnie będzie potrzebny sporo większy.
Jak chodziłem wokół V50 dla żony
Teraz pytanie czy jest sens pchać się w stare Volvo, gdzie u Ciebie takie ustąpiło miejsca w204 (kompresor z tego co pamiętam?) i rozumiem jest to krok naprzód? W takim razie może wrócę pomysłem do w204 w kombi..
Pod względem układu jezdnego Volvo było mega fajniejsze niż Merol. No i pewnie tańsze w obsłudze. Za to Merol ma automata. Także wybraliśmy raczej wygodną opcje. Jeśli chodzi o fun na codzień
V60 odpadło, S60 I gen troche stare.. Zostaje V50 w T5, chociaż tu z kolei postraszyles mnie ta koniecznością wyjmowania silnika do niektórych napraw.. Biorąc pod uwagę