Wpis z mikrobloga

Elo Mirki, pytanko mam. 5 stycznia złożyłem reklamacje na wadliwy produkt soundbar philipsa, po 2 tygodniach z zegarkiem w ręku dostałem SMS ze towar zostanie naprawiony. Cały czas miałem status na stronie ze towar jest w naprawie.
Dzisiaj po moim kontakcie dostałem informacje ze sklepu mailowo, ze serwis czeka na części i w sumie to uj wie kiedy będą i elo.
Stwierdziłem ze nie poddam się tak łatwo i uzyskałem na infolinii nr RMA z docelowego serwisu MIK RADOM, zadzwoniłem na infolinie i dostałem informacje, ze sprzęt jest już odesłany do sklepu i jest SPRAWNY po sprawdzeniu. Na stronie serwisu MIK RADOM można sprawdzić status, więc wpisałem Nr RMA + nr seryjny i również jest ze towar był sprawdzony i jest sprawny.
Przecież to jest jawne kłamstwo ze strony RTV EURO AGD ze zostanie naprawiony.
Zakładam ze RTV mi powie ze sprzęt został naprawiony - czy mogę prosić ich o protokół naprawy co zostało wymienione? + ewentualnie czy mogę na podstawie maili + screena z strony serwisu powiedzieć im ze lecą w kulki przez co chce nowy sprzęt?
Reklamacja z tytułu rękojmi
#rtveuroagd #kiciochpyta #reklamacja