Aktywne Wpisy
Kenjiy +4
Cześć wszystkim!
Mam taka sytuacje w zyciu ze moja narzeczona oznajmila mi wczoraj ze jedzie na wieczór panienski do Hiszpanii. Maja tam byc 5 dni i przez te dni cos tam pozwiedzac i poimorezowac. Z mojej strony nie chce sie zgodzić na ten wyjazd bo to wiadomo, kilka dziewczyn w obcym kraju to niebezpiecznie a dodatkowo wyłoży kupe pieniedzy na ten wyjadz (ma wyjść kolo 4k - 5k ze wszystkim a obecnie
Mam taka sytuacje w zyciu ze moja narzeczona oznajmila mi wczoraj ze jedzie na wieczór panienski do Hiszpanii. Maja tam byc 5 dni i przez te dni cos tam pozwiedzac i poimorezowac. Z mojej strony nie chce sie zgodzić na ten wyjazd bo to wiadomo, kilka dziewczyn w obcym kraju to niebezpiecznie a dodatkowo wyłoży kupe pieniedzy na ten wyjadz (ma wyjść kolo 4k - 5k ze wszystkim a obecnie
scamp +380
Hej, jakiś czas temu pokazywałem wam mój projekt odtworzenia stacji kolejowej w Unreal Engine. A dzisiaj chciałbym wam pokazać efekt finalny. Zapraszam na Youtube! O tutaj!
Natomiast jeżeli kogoś interesuje więcej zapraszam na swoje art station o tutaj
#nowysacz #grafika #grafikakomputerowa #grafika3d #tworczoscwlasna #design #pkp #kolej
Natomiast jeżeli kogoś interesuje więcej zapraszam na swoje art station o tutaj
#nowysacz #grafika #grafikakomputerowa #grafika3d #tworczoscwlasna #design #pkp #kolej
Sposoby dość tricky i bardzo nieefektywne, ale momentami działające bardzo fajnie. Jako były fotograf, możliwość renderu takiej plastyki to obcowanie z czystą przyjemnością wizualną.
#blender #grafika3d #grafikakomputerowa #tworczoscwlasna #bokeh
Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości developerzy zaimplementują w Cycles sposób na bokeh jak w kazdym innym lepszym rendererze, czyli zwykłe ładowanie customowej bitmapy.
Bokeh, to faktycznie fizyczna przesłona w tej konstrukcji, czy jednak jakiś trick na poziomie shaderów?
To teraz kolejne wyzwanie: aberracja chromatyczna. Pewnie najwygodniej na poziomie shadera soczewki. Rozbicie składowych RGB i wykonanie na nich minimalnie różnych operacji.
@VGT: bokeh działa na zasadzie półprzeźroczystego shaderu na obiekcie przed kamerą. Klasyczny sposób w cycles.
@VGT: bardzo dobrze kombinujesz. Dokładnie tak się da zrobić :) Mam cały zestaw różnych bitmap które imitują bokeh.
http://zenopelgrims.com/project-polynomial-optics-arnold.html
+
https://www.lentil.xyz/