Wpis z mikrobloga

@TheSznikers: Mając bardzo niskie coupe to co drugi większy suv nawet potrafi tak świecić po lusterkach... Już wiem czemu ludzie lubią siedzieć wysoko, chyba tylko po to aby nikt im nie walił po oczach
Zauważyłem że wszystkie ledy mają tendencje świecenia wysoko. Ostatnio #!$%@?łem jakiegoś dziada w volvo x coś tam że swieci mi po galach przeciwmgłowych na co on ze jestem chory bo to automatyczne lampy do jazdy dziennej.
Te #!$%@? ledy to jest #!$%@? jakaś porażka. Stojąc na balkonie (3 piętro) gdy podjeżdża sąsiad w nowym pasacie z ledami to widzę że snop światła auta zaparkowanego 30m od bloku sięga 3 piętra. W starszych
@TheSznikers: @WOiOwnik: żaden to dowód, ale wśród moich znajomych wiele osób ma SUVy i każdy ma ustawione światła na "auto", tak, że jedzie i ma #!$%@? bo samochod sam se dostosuje. I co, i bardzo często samochód totalnie z dupy decyduje się na włączanie długich chociaż np z naprzeciwka jadą inne pojazdy.
@TheSznikers: ja na święta przejechałem Polskę z zachod na wschód i niestety ale nie tylko Ducato czy inne tego typu busy tak oślepiają ale nawet nowe fury, suvy ale też małe miejskie popierdzielacze. Serio jak przyjdzie przejechac trochę kilometrów nocą to oczy wypala.
@Wyrewolwerowanyrewolwer szczerze to może być racja, śmigałem trochę takim busem i tam jak żarówki się przepala jest bardzo ujowo dostać się by wymienić I zazwyczaj wkalda się na czuja i krzywo i dlatego walą po oczach ;) raz tak w drodze musiałem wymienić to później na CB mnie chcieli zjeść, na szczęście jeden gsoc z busa mi powiedział że pewnie źle wsadziłem żarówkę bo to często się zdarza ;)

PS kto ma
@Lohengrin: W volvo oślepiały pionowe lampy ledowe zamontowane w przednim zderzaku pod głównymi lampami. Czyli tam gdzie normalne auta mają halogeny przeciwmgłowe a te nowe gowniane wynalazki tzw. światła do jazdy dziennej.