Wpis z mikrobloga

@Lupcyngier: #!$%@? to ja lepiej kiedyś odwaliłem. Na zaporach automatycznych stałem jako pierwszy, pociąg przejechał, zapory się podniosły ale nadal mrugało. To zacząłem przejeżdżać a tu w dach auta zapory mi uderzyły bo nadjeżdżał drugi pociąg i się znów zaczęły opuszczać xD Jedynie co mi pozostało to szpula do przodu i przejechałem na drugą stronę. Od tamtej pory też czekam aż światło przestanie mrugać ( ͡° ͜ʖ ͡°
  • Odpowiedz
@Lupcyngier: Co ciekawe, bardzo dużo ludzi o tym nie wie. A to dość dziwne, bo przecież migające czerwone światło powinno dawać do myślenia i raczej każdy kto ma prawo jazdy powinien to wiedzieć. To tak samo jakby przejechać na czerwonym przez skrzyżowanie. Rozumiem, że można nie pamiętać warunków postoju pojazdu itp, ale migające czerwone światło na przejeździe to według mnie podstawa.
A co do kwoty, to wcześniej też tanio nie było.
  • Odpowiedz
@Lupcyngier @DirtyS: Czasem może się zdarzyć tak, że pociąg przejedzie, zapory pójdą w górę, a światło nie przestaje migać. Rok temu miałem taką sytuacje i czekałem ze 3 min by ruszyć. Zjechałem na pobocze i znalazłem numer na sygnalizatorze do dyżurnego ruchu. Okazało się, że automatyka im padła.
  • Odpowiedz
@TenTypTakMa: Czasami się może zdarzyć tak, że zapory się podniosą na tyle, że można autem przejechać, ale za chwilę (przy ciągle nadawanym świetlne czerwonym) zaczną się ponownie opuszczać. I wtedy taki dzban co wjechał na przejazd powoduje ogromne zagrożenie.
  • Odpowiedz
@pogromca_idiotow: No jasne, że każdy powinien o tym wiedzieć, ale piszę właśnie w ramach przypomnienia, bo dla wielu podniesiony szlaban jest bardziej oczywisty jak światła ^_^ a później dupsko pęka na ćwiartki ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@Lupcyngier problem polega przede wszystkim w tym czego uczą na kursach, braku standaryzacji i nie do końca jasnych przepisach. Jeśli chodzi o kursy to kazdy wie jak jest, cyk byle egzamin i cześć. Brak standaryzacji - w różnych miejscach różnie są zsynchronizowane zapory, na jednych światła wyłączają się przed lub w trakcie podnoszenia zapór na innych zapory już w górze a czerwone światło dalej miga. Co prawda teraz w przepisach jest konkretnie,
bdfi3 - @Lupcyngier problem polega przede wszystkim w tym czego uczą na kursach, brak...

źródło: comment_1641567307oLMIuaAJv8tEm187NrUCdB.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz