@TrocheSmieszne najlepsze jest to , że te dzbany takie komentarze zdenerwowania , że mandat złapał i chwalony jest xD #!$%@? przecież tacy ludzie powinni być linczowani za to, że nie przestrzegają przepisów drogowych i są jeżdżącymi mordercami.
@memento_mori: nie wiem, ale wiem że policyjne kamery mogą się niestety wyłączać więc oficjalne statystyki są warte tyle samo co słowa tego gościa z WNR który pojechał ponad 80 więcej niż można. Niewiele.
@Mintaa: pięknie dopiero to będzie jak takie brudu jak ty zaczną wyłapywać te 2500 za nic i będą musieli zapłacić większy mandat niż zarabiają przez 3 miesiące xD
@Kejran prawa fizyki się nie zmieniają a i tak potrącenie przy 60 km/h może mieć słabe skutki dla pieszego. 140 km/h w niezabudowanym? Ciekawe czy byś zdążył ominąć np. rowerzystę albo jakiegoś zwierza
,Na słowacji masz zabudowany i później już niezabudowany, a w Polsce to nie wiadomo gdzie jest zabudowany a gdzie niezabudowany więc #!$%@? wszędzie 110 nie? "XD
Prawda jest taka, że bezpieczeństwo rośnie, a ograniczenia prędkości nie. Powinno być 80 w mieście
@Kejran: większość pieszych nie przeżyłaby uderzenia przy prędkości 80 km/h. Dlatego też zrezygnowano w Polsce z 60 km/h bo to też znacznie podnosiło śmiertelność. 50 km/h wydaje się być akceptowalnym poziomem między życiem a śmiercią.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3078933195651703&id=1572136079664763
#warszawa #polskiedrogi #nowylad #motoryzacja
@TrocheSmieszne: a wiesz czy jest ich mniej czy więcej? bo to że zawsze jakieś będą to raczej normalne w 38 milionowym kraju
@MarianoaItaliano Jesteś komuchem.
@Rogi_: eee tam, od razu jak debil - jak Kraśko...
Malo, ale medialnie głośne
Komentarz usunięty przez autora
,Na słowacji masz zabudowany i później już niezabudowany, a w Polsce to nie wiadomo gdzie jest zabudowany a gdzie niezabudowany więc #!$%@? wszędzie 110 nie? "XD
@Kejran: większość pieszych nie przeżyłaby uderzenia przy prędkości 80 km/h. Dlatego też zrezygnowano w Polsce z 60 km/h bo to też znacznie podnosiło śmiertelność. 50 km/h wydaje się być akceptowalnym poziomem między życiem a śmiercią.