Wpis z mikrobloga

@jaceks653: o, to ten minister który skończył jedynie budowlankę a jak go wzięli do rządu to już w trakcie sprawowania urzędu, zapisał się na gówno uczelnie prywatna w jakimś #!$%@? i chybcikiem zrobił wyższe wykształcenie. Ale że coś za szybko mu się to udało, ktoś zgłosił do sądu, ten kazał opublikować dokumenty które poświadczają ze wszystko było zgodnie z prawem, ale do dzisiaj wyroku nie wykonano bo ludzi z PiS prawo
Od początku zarówno na A2 Stryków-Wwa, A4 Kraków-Rzeszów były wybudowane bramki i tylko odraczali ich uruchomienie, bo np. na wjeździe do Warszawy byłyby zawsze mega korki, tak samo na „miejskich” odcinkach A2(Poznań), A4(GOP), A6(Szczecin) czy A8(Wrocław). Teraz jak bramki nie są potrzebne bo jest etoll to nie ma tego problemu i można pobierać opłaty. Pod warunkiem oczywiście że droga faktycznie pełni funkcję Autostrady, bo A4 Wro-Zgorzelec to żart
@angelofdeath007: no pewnie, jakby tak było to idealnie, zapłacisz te 3-4 stówki na cały rok i się nie #!$%@? z bramkami, płaceniem za każdy odcinek, tylko wjeżdżasz na A/S i jedziesz.

ale intuicja mi podpowiada że po prostu każdy odcinek będzie podzielony z opłatami rzędu 30zł tak jak odcinek pomorski a1. Już czytałem że następny ma być toruń- łódź oraz piotrków-pyrzowice. Jak za każdy będzie te ~30zł to przejazd będzie kosztował
@Niggalke
@Xerdur
to że wszyscy płacimy za ich budowę i utrzymanie to wiadomo, ale nie o tym mowa kiedy mówimy o "darmowych autostradach".
Za przejazd się płaci dodatkowo, tylko jeśli rzeczywiście danym odcinkiem jedziesz.
Idąc waszym tokiem myślenia to nic co publiczne nie jest darmowe: nie ma darmowych miejsc parkingowych, nie ma darmowych placów zabaw, nie ma darmowych boisk przy szkołach, nie ma darmowych publicznych toalet itp.
@Kroledyp Dlaczego nie? Mieszkam w kraju w którym zakupy w niedzielę niemożliwe są od 100 lat i do tej pory nie zesrałem się z tego powodu ( ͡º ͜ʖ͡º)

Małe ad vocem xD Uwierzył-byś piszemy łącznie, jak również nie możemy cofać się do przodu :-)