Wpis z mikrobloga

@nicnieslyszalam: No właśnie chyba niekoniecznie oni wiedzą skąd dokładnie jest zlecenie przed jego akceptacją. Tak mi mówił swego czasu jeden uberowiec, że adres im się pokazuje dopiero po zaakceptowaniu zlecenia. A tak to ono leci po prostu do kierowców którzy są najbliżej ale to „najbliżej” to pojęcie względne.

Tłumaczył ze kiedyś adres się wyświetlał ale przez to niektórych zleceń nikt nie chciał po prostu brać.

Nie to żebym bronił uberowca za
  • Odpowiedz
anulowanie nie mam żadnych pretensji. Chce tylko mieć jasno powiedziane, ze zgodne z ich zasadami jest pobieranie dodatkowych opłat (o nieznanej wysokości, są ściągane z konta po zrealizowaniu zlecenia) za ‚zbyt długi dojazd’ wg kierowcy, który takie zlecenie przyjmuje (a przyjmuje nie z automatu, a po informacji gdzie i dokąd jest zlecenie).


@nicnieslyszalam: i mialaś jasne pytanie czy sie na rakie coś godzisz, a zacbowujesz sie jakby cie chciał potajemnie wrobić....
  • Odpowiedz
@nicnieslyszalam: z tego co słyszałem, kierowca przed akceptacją nie wie jak daleko musi dojechać ani jaki ma zrobić kurs, więc zdarzają się sytuacje, że kurs jest poniżej kosztów. Kierowcy więc kombinują, żeby nie jeździć a jednocześnie nie odwoływać bo chyba nie mogą tego robić zbyt często bez powodu (mi np. kiedyś ktoś odwołał kurs pod pretekstem że nie noszę maski, mimo że gość nawet nie podjechał w moim kierunku). A Uber
  • Odpowiedz
@nicnieslyszalam: a zainstaluj sobie też icar, nawet przez apkę można teraz płacić. Mają dużo samochodów, zwykle szybko się ktoś znajduje.

Chyba, że wracasz z sylwestra w nocy, to oni mają zakaz jazdy bus pasem i odcinkiem koło rynku przez plac wszystkich świętych - wtedy trzeba brać kogoś innego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Lapidarny: I tak tez zrobiłem w tych sytuacjach zamawiając GreenCab, który wyszedł 20% taniej niż Uber. Ale jak mówisz że Uber prowadzi działania na rzecz klientów, to bardzo mijasz się z prawdą. Na przestrzeni lat, Uber zmienił podejście do klienta, i do jego obsługi. Gdy ta platforma w Polsce startowała, kierowcy się starali bo wiedzieli że nie mogą sobie pozwolić na wpadki. Teraz jest tam gorsza patusiarnia niż w typowej taksówce,
  • Odpowiedz
Ale jak mówisz że Uber prowadzi działania na rzecz klientów, to bardzo mijasz się z prawdą.


@duncanidaho2: nie mijam - po prostu masz inne wymagania niż typowa klientela Ubera czy Bolta... Ja Ci tylko napisałem co w ostatnim czasie wprowadził Uber i że Bolt ma totalnie w dupie wszystko
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@1aisomasaisoz: @paul772: powtarzam co powiedział kierowca. Nie ja tu w takim razie ściemniam i bredzę. Widocznie sam kierowca mocno w to wierzy, skoro wolał dojeżdżać do mnie 25 minut, żeby wieźć mnie jakieś 15, zamiast odmówić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
masz inne wymagania niż typowa klientela Ubera czy Bolta


@Lapidarny: To typowy klient Ubera, nie chcę żeby przejazd był zrealizowany szybko? Nie chce żeby go kierowca nie próbował oszukać? To czego oczekuje taki klient?
  • Odpowiedz