Wpis z mikrobloga

@Rudalke: Pół roku wytrzymałem w Getin Banku. Jeśli trzyma Cię lojalka, a nie będziesz dawał już rady, to powiedz, że nie masz motywacji do sprzedaży i Cię puszczą.
@Rudalke: w oddziale nie pracowałem wiec nie mogę nic opowiedzieć ale w centrali (ale w innym banku) na sluchawie siedzę już 3 lata. Najpierw na sprzedaży teraz na obsłudze kredytów w CHF i polecam każdemu (oprócz sprzedaży pożyczek - polecam karty kredytowe bo sa zajebiste). Targety na sprzedaży sa wiadomo, ale jak w miarę ogarniasz to nie sa problemem. Teraz na tej obsłudze CHF mam eldorado leżę w łóżku całymi dniami
@Rudalke:
- gdy klient przychodzi zamykać konto lub inną usługę nie pytaj dlaczego jeżeli chcesz mieć miły dzień, w wewnetrzej ankiecie dla centrali zaznaczaj powody losowo
- przygotuj sie na dyskusje z klientami ktorzy nie chcą zeby kseowano im dowody, jak ich przekonac, ze bank jednak może i z czego to wynika
- poinformuj klienta dlaczego pytasz o rezydencje podatkową i eksponowane stanowiska, praktycznie żaden sprzedawca z okienka tego nie robi
@Rudalke: Nasikaj do płynu do dezynfekcji rąk a potem mów że nie obsługujesz nikogo bez maseczki i zdezynfekowanych rąk, nikt nigdy składu nawet nie sprawdził więc jesteś całkowicie bezpieczny a potem przez cały dzień możesz liczyć ilu poddanych oznaczyłeś swoim złocistym płynem.