Wpis z mikrobloga

Błąd Internal Server Error, który… nie jest błędem serwera!

Wśród mniej doświadczonych webmasterów funkcjonuje pewien mit, który zakłada, że naprawa błędu 500 oznaczonego komunikatem „Internal Server Error” leży po stronie firmy hostingowej. Jak się okazuje, kluczem do jego naprawy jest odpowiednia diagnoza, którą każdy właściciel strony może wykonać samodzielnie!

Błędy 500 są kłopotliwe, bo przyczyn ich pojawienia się może być wiele. Aby przybliżyć wszystkim webmasterom zadanie związane z weryfikacją 500-tek, przygotowaliśmy listę potencjalnych sytuacji, które mogą powodować, że na stronie pojawia się ten irytujący komunikat. Artykuł na naszym blogu, w połączeniu z informacjami, które przedstawiamy w Centrum Pomocy (link podany w samym artykule), to kompendium wiedzy dla wszystkich właścicieli stron WWW, w tym również tych, które nie są utrzymywane na CloudHostingu.

Dlatego zapraszamy wszystkich webmasterów do lektury: https://www.nazwa.pl/blog/kod-500.

#nazwapl #cloudhosting #cloud #hosting #internalservererror #error #server #servers #serwer #serwery #blad500 #stronawww #stronywww #www #online #internet #https
nazwapl - Błąd Internal Server Error, który… nie jest błędem serwera!

Wśród mniej ...

źródło: comment_1639987416LK8KepyhpwTlnW0h3AbUN9.jpg

Pobierz
  • 21
Kody statusów serwera HTTP nie przewidują każdej potencjalnej sytuacji, na którą może napotkać serwer przy przetwarzaniu żądania. Wówczas pojawia się komunikat „Internal Server Error” wraz z kodem diagnostycznym "500". Można sobie żartować na wiele sposobów, ale wiedza, jak sprawdzić genezę błędu 500 jest jedną z podstawowych umiejętności webmasterów zajmujących się stronami WWW.
@goferek: Podaj proszę ID swojego serwera, jaki u nas posiadasz, możesz go wysłać do nas przez PW. Sprawdzimy dokładnie, jakie uwagi masz do obsługi i jakości działania naszych serwerów w zgłoszeniach, które do nas wysyłałeś w sprawie tego serwera.
@nazwapl_tk: uwagi zgłaszałem na bieżąco. I jedna z firm z którą współpracuję i ma u was hosting rozważa podjęcie kroków prawnych z powodu strat finansowych jakie ponieśli przez niesłowność i niekompetencję waszego supportu.
@goferek: Nie chodzi o dyskusje, ale o weryfikację tego, co publicznie piszesz i co nam zarzucasz. Podaj proszę ID serwera, który stanowi podstawę Twoich komentarzy w naszym kierunku. To nie my rozpoczęliśmy z Tobą rozmowę, zarzucasz nam coś, to wyślij nam ID serwera żebyśmy mogli sprawdzić to, o czym piszesz.
@nazwapl_tk: sprawdźcie sobie zgłoszenia z aktualnego miesiąca. Wszystko, włącznie z uwagami na temat jakości supportu (i prośbą o eskalację wyżej) macie w swoich oficjalnych kanałach do zgłoszeń pomocy technicznej. Skoro jesteście tacy świetni, to powinniście szybko wyłapać jedyne zgłoszenie gdzie klient był niezadowolony i zawaliliście sprawę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@nazwapl_tk: to czekajcie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie zamierzam rozwiązywać takich spraw na mirko, skoro były zgłaszane waszymi kanałami do komunikacji. A tutaj jedynie wyrażam swoją opinię, bo skoro próbujecie tutaj promować swoją markę, to klienci mają prawo wypowiedzieć się na temat zadowolenia z jakości usług.
@goferek: Nikt nie prosi Cię o rozwiązywanie spraw w komentarzach na mikroblogu. Poprosiliśmy Cię o informację o ID serwera poprzez prywatną wiadomość. Problem w tym, że nie możesz nam przesłać ID, bo nie ma takiego serwera... Dziękujemy za rozmowę, przypominamy, że ten wpis dotyczy diagnostyki problemów ze stronami WWW.
@goferek: W nazwa.pl pracuje ponad 300 osób. Każdy z nas przychodzi do pracy po to, aby nasi Klienci mogli korzystać z hostingu świadczonego na najwyższym poziomie. Każdego dnia robimy wszystko, aby firmy naszych klientów, którzy nierzadko dzięki hostingowi u nas utrzymują swoje rodziny, rozwijały się mimo niesprzyjających warunków otoczenia biznesowego. Jeżeli atakujesz nas, atakujesz każdego z pracowników. Miej trochę przyzwoitości, i nie komentuj wpisów w których nie masz nic do dodania.
@nazwapl_tk: nie atakuję, jedynie wyrażam swoją opinię. Kiepsko znosicie krytyczne opinie, może najwyższa pora popracować nad jakością?
Takie atakowanie i bezczelne wypowiedzi wobec klienta napisane z oficjalnego konta firmy to naprawdę kiepski przykład działania w mediach społecznościowych.