Wpis z mikrobloga

No właśnie po sezonie 91 (ostatni tytuł Senny) zmieniono zapisy regulaminu technicznego (w szczególności chodziło o elektronikę oraz kwestie budowy zawieszenia) Williams oraz Patrick Head wysyłali w zasadzie najwięcej zapytań o interpretację przepisów i dziwnym trafem najlepiej się wstrzelili (zwłaszcza dzięki aktywnemu zawieszeniu) Potem pomimo próby zabanowania przepisów Max Mosley nie przychylił się do zabanowania Active suspension wiedząc że Prost wraca z rocznego urlopu. Niedługo gdy Senna podpisał kontrakt z Williamsem aktywne
Szlaufman - No właśnie po sezonie 91 (ostatni tytuł Senny) zmieniono zapisy regulamin...

źródło: comment_1639693654cIRzLmozkkgdhT0RmpTwxY.jpg

Pobierz
@kubossc: Tyle że w Abu ciezko mowic o szczesciu, to była po prostu decyzja konkretnych ludzi :D ale patrząc na caly sezon mozna powiedziec ze Max odrobil fart ktory wczesniej mial Ham ( )