Wpis z mikrobloga

@lukaschels no wlasnie mam wrazenie ze dobija juz, wiec bede zabieral sie za wymiane najpierw przód potem tyl, ale w lato lecialem do austrii na wakacje ponad 700km i bez postoju, komfort jest zajebisty spalanie na trasie do 130km w granicach 5l, nie spodziewałem sie ze bedzie to takie przyjemne auto
@Jarsad1: nie możesz mieć takiego wrażenia, tam niby jakieś tuleje mogą się wyrobić ale i tak jest tłumione.
wymień od razu całość bo działa jako całość na jednym oleju i pamiętaj o pompie bo działa, działa moment i zatarta
@Jarsad1: Indeksowanie lusterek. Jeśli masz czujniki z przodu to również tak się będzie działo, ma to pomóc przy wjeżdżaniu do ciasnego garażu przodem .
@Jarsad1: kurczę, to może ja jestem jakiś nienormalny. Też mam u siebie opuszczanie lusterek, ale mam to wyłączone, bo mnie denerwowało. Chociaż to może dlatego, że podnoszą się do góry tylko po przejechaniu iluś tam metrów/rozpędzeniu się do powyżej iluś tam km/h i potem po osiedlówkach jechałem przez jakiś czas z opuszczonymi :D
no jest trwałe ale teraz też zabulisz jak za 4 wymiany klasycznego zawieszenia


@lukaschels: Dopiero jak pompa padnie ale można na używce ogarnąć. No lub jak bity to też mogą być koszty. Siłowniki, gruchy, płyn to nie jest aż taki koszt.
@Jarsad1: dla mnie najlepsze feature'y w C5 przydające się na codzien
Genialne fotele
Możliwość wyłączania oświetlenia deski przyciskiem na kierownicy
Fotochromatyczne lusterka (wszystkie)

Co ciekawe z lusterkami nie mam takich bajerów jak Ty a mam exclusive z 2015 roku. Może uznali że to zbędne jak jest kamera cofania.

Jeśli chodzi o zawieszenie to mechanik musi być ogarnięty bo łatwo zepsuć, np. ustawić zły poziom. Uważaj też na podnośniki np. przy wymianie