Aktywne Wpisy
To_The_Moon +571
Kasia, czemu nie ostrzegłaś tych modelek wtedy (5 lat temu) tylko dopiero teraz o tym piszesz? Czyżby wtedy jeszcze miałaś za mało subów żeby robić dramę? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gonciarz
#gonciarz
Programista500plus +110
To jest niemożliwe, Donald nigdy by czegoś takiego nie zrobił! xD
#bekazlewactwa #bekazpo #heheszki #marsz #tusk
#bekazlewactwa #bekazpo #heheszki #marsz #tusk
Pacjent audi A6 C7 2014 2.0 TDI
Co się dzieje.
Auto na 5/6 biegu przy gwałtownym przyspieszaniu zaczyna drżeć - nie zawsze a czasami w ogóle.
Co było robione u trzech różnych mechaników.
Nr1. Diagnoza przegub wewnętrzny z prawej strony.
Cena z usługą 650 zł - nie pomogło.
Odstawiłem na poprawkę stwierdzili że nie potrafią naprawić .
Nr2.
Nie potrafił równie zdiagnozować problemu ale stwierdził że wachacze są wybite więc je wymienił.
Usługa z materiałem 850 zł.
Znajomy handlarz zasugerował że to winna opon więc cyk oponneo i nowe opony wielosezonowe 1500 zł
Nie pomogło.
Nr3
Fajny konkretny gościu lecz również mówił że ciężka jest diagnoza. Mówił że najtańszym rozwiązaniem będzie wymiana dwóch pół osi które sam zamówiłem koszt 1000 zł plus 200 zł wymiana.
Objawy trochę się zmniejszyły ale ciągle czuć przy przyspieszaniu że samochód nie chodzi tak jak powinien. Mówił żebym udał się na sprawdzenie wtrysków. Jeżeli to nie pomoże mówił że trzeba będzie rozbierać silnik i szukać przyczyny. Mówił że kiedyś miał taki nieszablonowy przypadek że korbowód był lekko wykrzywiony i samochód też wpadał w dziwne wibracje.
Dopóki koszt teoretycznych napraw wyniósł mnie 4200 zł i tak naprawdę trochę się polepszyło ale nie rozwiązało problemu w 100% bo wiem jak ten samochód prowadził się wcześniej.
Co wy o tym wszystkim myślicie??
#motoryzacja #audi #pieniadze
Myślę, że janusze mechanicy #!$%@? cię na łącznie 4200zł z czego 2500zł to części, które kupiłeś a kupować ich pewnie nie trzeba było.
@Wykop24h:
że musisz być bogaty skoro dajesz pieniądze za niewykonanie naprawy xD
btw. niezłe te opony wielosezonowe, dwie sztuki za 1500pln?
czy masz tam quattro jednak?
2. Napęd na 4 buty?
3. Robiony jakiś chip czy coś?
4. Felgi w 100% nie mają bicia?
5. Koła w 100% leżą idealnie na piaście? Nie ma bicia góra dół? Masz dystanse? Koła oem czy Aftermarket?
6. W jakim zakresie obrotów to się dzieje?
Łatwo Ci mówić skoro u nas w okolicy dzwoniłem do wszystkich mechaników i prawie każdy mówił że półosi a inni nie wiedzieli o co chodzi w ogóle a jeździło się mało komfortowo więc nie nie miałem wyjścia.
@_kapsel dwu mas siła rzeczy musi być dobry skoro na biegach 1/2/3/4 możesz cisnąć do odcinki i nic.
@bruhh 1. Manual.
2. Napęd na przód
3. Czip - nie
@Wykop24h:
nie mogłeś przełożyć przodu na tył, nie mogłeś założyć zimówek/letnich?
są mechanicy gdzieś dalej, a tak to wydałeś kupę forsy i nic się nie zmieniło :)
ja bym
Specjalizują się w VAGach i mają bardzo dobrze obcykaną diagnostykę komputerową, więc jeśli Twój kejs jest związany z pracą silnika, ukł. Paliwowego i innych podzespołów monitorowanych przez elektronikę to szybko dojdą do sedna.
Sam możesz też porobić trochę analizy - protestować występowanie objawów przy różnych prędkościach
To kiedy występuje mniej/bardziej może np. brać się od temperatury oleju w niej.
Niedawno ojciec miał w A6 C7 3.0TDI z manualem przypadek gdzie tylko i wyłącznie po ostrzejszej trasie (minimum 150-200km) sprzęgło zaczynało szarpać przy ruszaniu autem i zmienianiu 1-2. Pomogła wymiana kompletnego sprzęgła + dwumasy + śrub (bo są aluminiowe...) które to