Wpis z mikrobloga

Taktyka była oczywista. Oba zespoły nastawiają się na wyścig z jednym postojem. Miękka mieszanka nie pomaga. Podczas symulacji wyścigowych jest szybsza niż opona średnia na pierwszych ośmiu okrążeniach, ale potem gwałtownie spadają czasy okrążeń. To sprawia, że nie nadaje się do wyścigu na jeden pitstop. Dlatego też większość zespołów starała się zużyć miękkie opony, aby zaoszczędzić jak najwięcej kompletów opon średnich i twardych.


Analiza AMuS odnośnie opon po wczorajszych treningach

https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/trainingsanalyse-gp-abu-dhabi-2021-longruns/
#f1
  • 16
@ebolek22: Red Bull był cholernie szybki na prostych dziś, pewnie obcięli docisk więc opony będą bardziej cierpiały, a do tego dodać jeszcze pełen zbiornik paliwa, długie, szybkie zakręty i naciskającego Hamiltona z tyłu, może być ciekawie z przegrzewaniem
@Prychacz: skoro robili analizy i byli z niej zadowoleni to chyba coś jest na rzeczy. Wiadomo, że kosmicznych liczby lapów nie przejadą, ale skoro robili analizy i symulacje i postawili na miękką mieszankę to prawda jest taka, że musieli coś tam wyciągnąć.

Dodatkowo może się jeszcze SC pojawić na torze