Wpis z mikrobloga

#wizzair #wizz #booking #podroze #help
Od października oczekuję wpłynięcia punktów na konto Wizz za ukończoną rezerwację w Booking, który wybrałam głównie z myślą o tym właśnie zwrocie. Oczekuję i nadal nie ma, żadnego sensownego kontaktu w formie online nie widzę, jedynie płatne infolinie. Czy ktoś z Was miał może taką sytuację i chce podzielić się doświadczeniem, wskazówkami jak dostać to, co miałam dostać? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 8
@gl1tt3r: zobacz sobie na f4f, teraz już nie pamiętam ale maila się pisze, albo na messengerze i podobno schodzą, mi jak narazie nic nie zeszło a chyba już 3 miesiące minęły, od pierwszej rezerwacji i tak na covidzie na ich 120% dobrze wychodziłem, do tego jeszcze wyłapałem członkostwo za free więc w sumie specjalnie się nie piekle, będzie to będzie :)
@gl1tt3r: najwyraźniej booking ma słaby przepływ informacji. Jeśli zareklamujesz (napiszesz do supportu) to zapewne te punkty Ci wpadną. Tylko mały to ma sens, żeby z każdą taką sprawą wymieniać maile.

Miałem podobnie jak zbierałem punkty do Qatar Airways przez booking.com - pierwsze punkty słabo wpadały, zareklamowałem, dostałem po miesiącu, później stwierdziłem, że to bez sensu.