Wpis z mikrobloga

@Hekken: przecież nawet dla nie-hondziarza to nie wygląda na problem ze samym sprzęgłem tylko jakimś elementem od wysprzęglania, obajwy zużytego sprzęgła są inne.
Poza tym są też opcje na regenerację okładzin itp. Ktoś cię robi w balona.
@Hekken: W #!$%@? leci. Tu masz realną cenę ile komplet sprzęgła (dwumasa, docisk, sprzęgło, łożysko) kosztuje. Do tego polecam dokupić uszczelniacz wału od strony skrzyni. W Lublinie za wymianę biorą około 500.
Ponadto jeśli planujesz zwiększać moc polecam rozważyć zmianę oryginalnego docisku sprzęgła na ten z Accorda VIII 180 KM.
@Hekken: miałem w tym roku podobną akcję (ale w 1.8), sprzęgło mi bardzo mocno zmiękło i łapało na samym końcu (odbijało tylko dlatego że pedał ma sprężynę, ale oporu przez 4/5 pracy pedału nie było), ledwo zmieniałem biegi (ciągłe zgrzyty). Całe szczęscie skończyło się tylko na wysprzęgliku i pompie sprzęgła. Zajęło im to kilka dni, bo mówili że wszystko jest okej na jeździe testowej, i jak powiedziałem żeby spróbowali wymienić chociaż
@Hekken: no jak już skrzynię zdzrucili to pewnie koszty ponieśli ( ͡° ʖ̯ ͡°) ja też liczyłem się w wymianą całego sprzęgła, a dość pozytywnie mnie zaskoczyło że to "tylko" to :)

EDIT: u mnie jakoś przy ~235kkm to siadło, raczej tryb mieszany, chociaż teraz auto więcej stoi niż jeździ :)
@JanuszProgramowania No niestety 200k kilometrów zrobione i o. A auto w baaaardzo dobrym stanie to nie jest mi pod tym względem szkoda pieniędzy. Bo używanego w takim stanie jestem na 99% nie znajdę. No cóż, dziękuję wszystkim za rady. W święta bedzie woda z solą!
@Hekken: Koszt sprzęgła z dwumasą LUK (takie jak oryginał) to 2800 zł. Niech z robocizną zamknie się w 4000 zł. To co oni za 5000 zł chcą montować/robić? Powiedz w zakładzie, że przywozisz sprzęgło i jaki koszt robocizny. Jak będą wymyślać cenę z kosmosu to powiedz, że auto na lawetę weźmiesz i do innego zakładu.