Wpis z mikrobloga

@Media_Expert Dlczego oszukujecie klienta? Zakupiłem u was laptopa asus, po jednym dniu wentylator zaczął piszczeć.Pojechalem do tego waszego pieprzonego przybytku oddać go na rękojmię, sprzedawca potwierdził awarie i stwierdził uszkodzone łożysko wentylatora. Laptop został wysłany do serwisu, serwis napisał iż wymienił wentylator a gówno wymienił bo ja słyszę to piszczenie a znajomi się śmiali ze kupiłem sobie dużych rozmiarów gwizdek dla psa. Laptop poleciał drugi raz na rękojmię do serwisu z żądaniem odstąpienia umowy. Serwis magicznie bez dokumentacji jak przebiegało badanie stwierdził że nic nie piszczy i odesłał mi laptopa z uszkodzoną ramką od matrycy i złe spasowanymi zawiasami, tak w ogóle ta cała ramka od matrycy była tak spasowana jak by składał ją niedorozwinięty uczeń. Zdenerwowany na ten wasz burdel żądałem wymiany na nowy albo zwrot gotówki, wasza pracownica próbowała mi wmówić że to nie jej problem i mogę sobie iść do rzecznika a tak w ogóle to kosmetyka i nie ma wpływu na działanie i ona wyślę do serwisu to może naprawią. Czy uczycie na tych swoich szkoleniach że z tytułu rękojmi to sprzedawca odpowiada przed klientem za stan sprzętu? Czy uczycie tylko wciskania rat i ubezpieczeń? Jak laptop przyjechał z serwisu to akurat byłem chory i prosiłem waszą wykwalifikowaną kadrę żeby sprawdzili stan laptopa i jak coś jest nie tak to mają go odesłać, pani zapewniała mnie ze sprawdza a gówno sprawdzili.Jesteście najgorszym sklepem z jakim miałem okazję się spotkać. Za każdym razem próbujecie oszukiwać klienta. Najśmieszniejsze przy pierwszej rękojmi było to jak wasza pracownica próbowała mi wmówić że gwarancja jest korzystniesza hahaha.
#afera #mediaexpert #mediaexpertcwel #pcmasterrace #laptopy #asus #oszukujo #rekojmia
  • 8