Wpis z mikrobloga

#motocykle #ktm szybkie pytanie. Mialem yamahe, teraz mam ktm duke 790. Przebieg 19kkm, po odpalebiu na zimnym silniku przez okolo minute faluja obroty do 4k rpm. Moto stalo w garazu, przez 2 miechy, regualnie odpalalem, a tutaj nie wiem czy to normalne przy niskich temperaturach powietrza. KTM w serwisie jakies 500km mial wymieniona uszczelke pod pokrywa zaworowa, wydech oryginalny.
  • 12
  • Odpowiedz
regualnie odpalalem


@sh2dov: Po co? Odpalanie i krótka praca nie służy świecom, akumulatorowi, nawet wydechowi (kondensacja pary)
Pracuje nierówno? Bo jest zimny, odpalaj i jedź. Dogrzewanie na postoju nie ma sensu, silnik szybciej dochodzi do optymalnych temperatur kiedy pracuje pod normalnym obciążeniem, a nie na biegu jałowym.
Poza tym nie porównuj japońskiego motocykla do jakiegoś hinduskiego gówna (tak wiem, 790 jeszcze w AT składali, ale materiały w nim zastosowane i jakość
  • Odpowiedz
  • 0
A Moto dobrze odpala na zimnym? Jak nie zapala od razu to może zawory trzeba by podregulować, i po odpaleniu komputer podtrzymuje obroty lub ssanie jeśli masz auto, aby silnik nie zgasł przez źle wyregulowane zawory.
  • Odpowiedz
  • 0
@MisPalkis: Odpalalem, bo tracker inaczej mi wyladuje aku. Co do jakosci, yamaha gnila, az chuczalo, a tutaj mam spokoj. Nie dogrzewam, nie kombinuje, tylko sprawdzam czy ten typ tak ma.
@Pitu33: Pali elegancko.
  • Odpowiedz
@sh2dov: Ja bym zaczął od synchro ewentualnie od rozłączenia wszystkiego co idzie do ECU #!$%@? kontakt sprayem i złożeniu.
Chyba że do KTM jest dostępna jakaś prosta metoda odczytania błędów.

Gx
  • Odpowiedz