Wpis z mikrobloga

@RitmoXL: To zależy, gry AAA to gry od korpo, dla których liczą się tylko jak największe zyski. Sztab ludzi odpowiedzialnych za badanie rynku dowiaduje się, jakie gry oraz z jakimi mechanizmami są obecnie na topie i na tą modłę robi gry. Dla przykładu gry od Ubisoft, gdzie każda jest klonem poprzedniej i stara się nikogo nie obrażać, czyli trafiać do jak najszerszego grona odbiorców. Oczywiście można zrobić unikalną grę AAA pod
@RitmoXL: Nie, rynek gierek nigdy nie miał się lepiej. Każdego dnia wychodzą interesujące gierki, Valve i CD Projekt rozwijają świetne platformy na rynku PC. Jedynie cieniem na całym rynku jest inwazja chińskich konsorcjów (Tencent, MiHoyo, NetEase), które zwęszyły potężny zysk na platformie pecetowej i być może nieświadomie, ale jednak próbują ją zniszczyć wprowadzając obrzydliwe mikropłatności (Fortnite, Genshin) czy praktyki rodem z konsolowego świata lat 90 (EGS).