Wpis z mikrobloga

Już jakiś czas temu stwierdziłem, że po zakończeniu kariery spedytora/ dyspozytora napiszę książkę o tejże karierze i do końca życia będę się utrzymywał z dochodów ze sprzedaży. Nie ma innej opcji niż taka, że książka zostanie bestsellerem.

Dlatego też od dziś postanawiam prowadzić autorski tag #bakysspedytor , na którym będę udostępniał swoje perełki z pracy spedytora, w głównej zaś mierze dotyczące współpracy na linii spedytor-kierowca. W ten sposób będzie mi łatwiej odświeżyć pamięć przy pisaniu książki ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Wpis numer 1, pozostawiam do własnej interpretacji. Nie ma żadnego kontekstu, to nasza pierwsza wymiana wiadomości dziś.

Dla zasięgu dodam #bekaztransa #zycietruckera
Bakys - Już jakiś czas temu stwierdziłem, że po zakończeniu kariery spedytora/ dyspoz...

źródło: comment_1637578214FLn71fzGpVpFa5jsR08dHf.jpg

Pobierz
  • 43
  • Odpowiedz
@Bakys najlepszy jest kontakt z przepisywaczami którzy nawet języka nie znają żeby spytać się kiedy i czy ładują bo frach jest z którejś tam ręki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@DamianooTrucker: moja czarna lista na Timo to 115 firm, z czego 3/4 to właśnie polskie wysrywy zajmujące się tą czynnością. praca jest teraz dużo przyjemniejsza i efektywniejsza ( ͡° ͜ʖ ͡°). no i żeby nie było- nie przepisywałem, nie przepisuję i nie będę przepisywał.
  • Odpowiedz
@Bakys na szczęście jeżdżę u Niemca ale kiedyś się jezdzilo u dziada, timo to takie raczysko, że gnoj. Z resztą, takie czasy bywały, że sam sobie powrotów szukałem na pauzie (ʘʘ)
  • Odpowiedz
@cypisek84: nigdy, ale kierowcy czasami sami wychodzą z inicjatywą podziękowania magazynierowi piwkiem. zależnie od sytuacji.

@DamianooTrucker: to nieźle, ja dość sporo biorę z Timo, ale po paru latach codziennego przeglądania ofert mniej-więcej wiem czego i kogo unikać ;-)
  • Odpowiedz
@Bakys: każdy spedytor powinien przez miesiąc pojeździć ciężarówka jako pasażer oczywiście i zobaczyć jak to wygląda od kuchni, myślę że to by pomogło w relacji spedytor - kierowca. Na szczęście teksty :musisz, czekają, produkcja stanie, nie robią na mnie wrażenia.
Ps. Logistycy to rak. Polska spedycja rak do kwadratu.
  • Odpowiedz
@jakisnick4: na swoje "usprawiedliwienie" dodam, ze mam C+E, sporadycznie mi się zdarza pojeździć wkoło komina, dwa razy byłem na ~tygodniowym wyjeździe, w czasie którego udawało mi się łączyć obowiązki kierowcy z pracą spedytora ;-).
  • Odpowiedz
@SmokeProspector: w dużym skrócie- na rynku transportowym "przodują" dwie giełdy- Timocom (niemiecka giełda, na której działa większość zachodnich firm, dostęp jest dość drogi) i Trans.eu (polski wytwór, dostęp trochę tańszy, większość użytkowników polskojęzyczna). Istnieje sporo firm określających się mianem spedycji, które trudnią się podejmowaniem zlecenia z giełdy Timocom (bez faktycznych możliwości wykonania go w danej chwili) i "sprzedawaniu go" taniej na giełdzie Trans.eu (tu więcej jest Panów Cześków i Pań Grażyn,
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Bakys: polscy logistycy w większości się do śmiecia nadają, wyżej sranie niż dupy posiadanie i przekonanie o tym, że on to już w ogóle tak fantastycznie, fenomenalnie i w ogóle no cudmjudt ułożył grafik, że choćby mrugnięcie okiem w złym momencie go zepsuje. A jak tirowiec nie chce go ad hoc spełnić z językiem na wierzchu to już w ogóle, gorsza obraza, niż Mela na ryj i wyruchanie mu psa.

Tak,
  • Odpowiedz