Wpis z mikrobloga

Już jakiś czas temu stwierdziłem, że po zakończeniu kariery spedytora/ dyspozytora napiszę książkę o tejże karierze i do końca życia będę się utrzymywał z dochodów ze sprzedaży. Nie ma innej opcji niż taka, że książka zostanie bestsellerem.

Dlatego też od dziś postanawiam prowadzić autorski tag #bakysspedytor , na którym będę udostępniał swoje perełki z pracy spedytora, w głównej zaś mierze dotyczące współpracy na linii spedytor-kierowca. W ten sposób będzie mi łatwiej odświeżyć pamięć przy pisaniu książki ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Wpis numer 1, pozostawiam do własnej interpretacji. Nie ma żadnego kontekstu, to nasza pierwsza wymiana wiadomości dziś.

Dla zasięgu dodam #bekaztransa #zycietruckera
Bakys - Już jakiś czas temu stwierdziłem, że po zakończeniu kariery spedytora/ dyspoz...

źródło: comment_1637578214FLn71fzGpVpFa5jsR08dHf.jpg

Pobierz
  • 43
@cypisek84: nigdy, ale kierowcy czasami sami wychodzą z inicjatywą podziękowania magazynierowi piwkiem. zależnie od sytuacji.

@DamianooTrucker: to nieźle, ja dość sporo biorę z Timo, ale po paru latach codziennego przeglądania ofert mniej-więcej wiem czego i kogo unikać ;-)
@jakisnick4: na swoje "usprawiedliwienie" dodam, ze mam C+E, sporadycznie mi się zdarza pojeździć wkoło komina, dwa razy byłem na ~tygodniowym wyjeździe, w czasie którego udawało mi się łączyć obowiązki kierowcy z pracą spedytora ;-).
@SmokeProspector: w dużym skrócie- na rynku transportowym "przodują" dwie giełdy- Timocom (niemiecka giełda, na której działa większość zachodnich firm, dostęp jest dość drogi) i Trans.eu (polski wytwór, dostęp trochę tańszy, większość użytkowników polskojęzyczna). Istnieje sporo firm określających się mianem spedycji, które trudnią się podejmowaniem zlecenia z giełdy Timocom (bez faktycznych możliwości wykonania go w danej chwili) i "sprzedawaniu go" taniej na giełdzie Trans.eu (tu więcej jest Panów Cześków i Pań Grażyn,
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Bakys: polscy logistycy w większości się do śmiecia nadają, wyżej sranie niż dupy posiadanie i przekonanie o tym, że on to już w ogóle tak fantastycznie, fenomenalnie i w ogóle no cudmjudt ułożył grafik, że choćby mrugnięcie okiem w złym momencie go zepsuje. A jak tirowiec nie chce go ad hoc spełnić z językiem na wierzchu to już w ogóle, gorsza obraza, niż Mela na ryj i wyruchanie mu psa.

Tak,