Wpis z mikrobloga

Już jakiś czas temu stwierdziłem, że po zakończeniu kariery spedytora/ dyspozytora napiszę książkę o tejże karierze i do końca życia będę się utrzymywał z dochodów ze sprzedaży. Nie ma innej opcji niż taka, że książka zostanie bestsellerem.

Dlatego też od dziś postanawiam prowadzić autorski tag #bakysspedytor , na którym będę udostępniał swoje perełki z pracy spedytora, w głównej zaś mierze dotyczące współpracy na linii spedytor-kierowca. W ten sposób będzie mi łatwiej odświeżyć pamięć przy pisaniu książki ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Wpis numer 1, pozostawiam do własnej interpretacji. Nie ma żadnego kontekstu, to nasza pierwsza wymiana wiadomości dziś.

Dla zasięgu dodam #bekaztransa #zycietruckera
Bakys - Już jakiś czas temu stwierdziłem, że po zakończeniu kariery spedytora/ dyspoz...

źródło: comment_1637578214FLn71fzGpVpFa5jsR08dHf.jpg

Pobierz
  • 43
  • Odpowiedz
@buczubuczu: nigdzie nie napisałem, że jestem nieomylny i wszystko wiem najlepiej. "Moi" kierowcy czasami podpowiadają mi swoje pomysły, czasami sam ich pytam o zdanie i je uwzględniam. Mam kierowców, którym mogę podać swój plan ma najbliższy tydzień i mieć pewność, że go wykonają nawet szybciej (lepiej), a mam takich, których trzeba prowadzić za rączkę jak dziecko we mgle.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Bakys: dlatego napisałem "większość". Jeśli nie stosujesz taktyki w stylu "no musisz natychmiast jechać, bo inaczej cała produkcja na wszechświat stanie" to już jesteś lata świetlne przed dziado spedytorami, jakich nie brakuje.
  • Odpowiedz
@Bakys: pewien bliski mi i dobrze mi znany kierowca tira zamierza zakończyć swą błyskotliwą i bogatą, acz stosunkowo krótką karierę. Stracił biedak nerwy do tej roboty. Ale o dziwo spedytorów zawsze chwalił i trzymał z nimi sztamę. Może o tobie mi tyle opowiadał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Bakys większość kierowców to debile bez szkoły, nieuki niepotrafiace się dogadać za granicą, jedyne co potrafią to uchlac mordę i robic syf na pauzie. A no i zapomniałbym, wyciągać łapska po pieniądze. 3 lata w spedycji pracowałem, o 3 za długo w tym chlewie XDD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Bakys: z cyklu przyjeżdża kierowca na załadunek:
(kierowca)- Już jestem, sorry za spóźnienie 30 sekund już, już #!$%@? rozpinana bok bo mi spedytor mówił że ciśnienie w chooj.
(Magazynier)- yhy to ustaw się tam na końcu za jakieś 5 godzin będziemy dzwonić który jesteś bo mały poślizg jest...( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@lycha911: angielski to jest podstawa, imo nie powinno się go nawet wyszczególniać w CV, mając niemiecki stajesz się konkretnym graczem (w okresach posuchy na rynku Niemcy mają tendencję do współpracowania w pierwszej kolejności z Niemcami (tu im się nie dziwię), a w dalszej z niemieckojęzycznymi. Zdarzają się ogłoszenia na giełdzie, w których wyszczególnione jest, że dyspozytor ma mówić płynnie po niemiecku). W dalszej kolejności sugerowałbym zależnie od rynku który obsługujesz czyli
  • Odpowiedz
@Bakys: robota to robota, za to o firmie w której pracuje to też bym mógł książkę napisać. Tylko wiem, że jeden ode mnie mirkuje motzno i byłby przypał jakby dodał 2+2 i później gdzieś to poszło w eter ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz