Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@mmichal: Nie, czekam na odpowiedź, na razie napisali:

We're sorry you are experiencing an issue with your KICKR. Thanks for the video our hardware team will review, then provide diagnosis and feedback on our next steps towards resolution.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mmichal: To będzie moja trzecia wymiana (o ile się na mnie nie wypną) i jestem mocno zawiedziony jakością sprzętu za 1k USD ( ͡° ʖ̯ ͡°) Nawet jeśli znów wymienią to czeka mnie przerwa w treningach i stes czy kolejne urządzenie będzie OK :(
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@mmichal: reklamuję bezpośrednio w Wahoo, polski serwis to dosłownie kpina z klienta (jak im wysłałem pierwszy wadliwy egzemplarz to próbowali mi wmówić, że "u nic wszystko jest ok").
  • Odpowiedz
@PanBulibu: hmmm, nie cierpię jeździć z rana ale może się jutro szarpnę na AdZ, zobaczymy jeszcze. Zwiftpower "każe" mi brać grupę B ale za wuja nie uciągnę ~1100m przewyższeń na minimum 3,2w/kg i może wreszcie spadnę do C ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz