Wpis z mikrobloga

to bardzo się cieszę A mógłbyś mi powiedzieć ile trwa rozliczenie faktury importu usług mam ich około 20 nie jestem vatowcem a księgowa #!$%@? się z tym już drugi tydzień


@Marcymon: Zaksięgowanie to max 1h jeśli są pierwszy raz i wszystkie papiery są ok ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Yurakamisa no faktury jak faktura chodzi mi tutaj z reklam z Facebooka no ja nie jestem vatowcem a oni wystawiają jakieś tam te vat9m czy coś w tym stylu no i #!$%@? się z tym już drugi tydzień i chcę podwyższać stawkę za którą dotychczas pracuję bo mówi że dużo faktur 20 #!$%@? factor to jest dużo. Przepraszam ale się uniosłem.
fakturka za bieliznę i hotel? jednak prawdę mówią, że księgowy to wie więcej niż partner/partnerka xd


@Cecill: Niestety ( ͡° ͜ʖ ͡°) Sam nie miałem pojęcia jakie podpaski kupuje moja dziewczyna. jednak wiedziałem jakie kupuje pewna babeczka prowadząca firme ( ͡° ͜ʖ ͡°)
no faktury jak faktura chodzi mi tutaj z reklam z Facebooka no ja nie jestem vatowcem a oni wystawiają jakieś tam te vat9m czy coś w tym stylu no i #!$%@? się z tym już drugi tydzień i chcę podwyższać stawkę za którą dotychczas pracuję bo mówi że dużo faktur 20 #!$%@? factor to jest dużo. Przepraszam ale się uniosłem.


@Marcymon: Jak ma asystentów w biurze to zapewne cie przytrzymuje aby
@Yurakamisa sama pracuję ale też klientów nie wiadomo ile nie ma to małe biuro tak podejrzewam że właśnie chce ceny podbicia nie za bardzo mam jak negocjować więc pierdzieli że dużo roboty przy tym my no tak czy siak troszkę mnie zdenerwowała.
ale co, podpaski w koszty? (ʘʘ)


@JuneJohn: Zapewne chciałaby to w koszty jednak ja tylko muszę to wychwycić i nie zaksięgować w koszty.

mój szef przy każdej wizycie w galerii handlowej zbiera pozostawione, opłacone bileciki parkingowe i na koniec miesiąca daje plik księgowej.


@Norkanerka: Jaki janusz biznesu ( ͡° ͜ʖ ͡°)