Wpis z mikrobloga

Nie rozumiem co się dzieje z tym Pekao. Mam subskrypcję, ale nie mogę jej odnowić co miesiąc, tylko muszę ją anulować i wbijać od nowa - wtedy "zaskakuje". Kasa na koncie jest, konsultant z banku był w stanie powiedzieć tylko tyle, że faktycznie były próby pobrania pieniędzy z konta, ale niby uzupełnione było o błędne dane. Tyle, że to jakaś bzdura, bo przecież przy użyciu tych samych danych wykupiłam usługę wcześniej i zapłaciłam za nią ponownie. Pekao ze Spotify za dobrze nie współpracuje z tego co widzę, tylko nie wiem gdzie jest problem i dokąd się zwrócić. Miał ktoś tego typu problemy z płatnościami?

#pekao #spotify
  • 4
@gaska: Do nikogo, bo pobierają z karty - a pekao musi mieć za każdym razem kod, który jest z tyłu. Dla tego mogą być problemy tak jak przy zakupach w google play :)
@Wapniak: Ale to jest bez sensu, przecież nie każdy musi się bawić jak ja w anulacje i ponowne subskrypcje. Kod jest podany, powinien działać za każdym razem. Naprawdę, nie czaję tego.