Wpis z mikrobloga

#pathofexile

Dobra, jedno w tej lidze im się BARDZO udało. Poprawili obrony, tak, że można grać dosłownie każdym skillem, który się podoba. Ba, nawet wymaksowanie jednocześnie evade i armor nie stanowi dużego problemu. Nekro z 80% phys reduction? Owszem, to było możliwe, ale albo kosztowało majątek, albo tłukło mobki 15 minut. Teraz? Zrobiłem sobie takie coś na ssf, w śmieciach z pierwszych aktów jest prawie nieśmiertelne.
  • 5
@tomtom666: ale prawie nieśmiertelne w sensie że:
1) robisz sobie na luzie mapki żółte
2) robisz na luzie wyśrubowane t16
3) ciśniesz na luzie wyśrubowane t16 z 80-100 delirium, metamorfem i beyondem i scourgem po drodze

Bo to różne poziomy wymogów co do defa są :P
@Myzreal: prawie nieśmiertelne w porównaniu z tym, jak wyglądała gra takim samym summonerem w poprzednich ligach. Gra zazwyczaj nudzi mi się przed dojściem do jakiegoś endgame, ale to co odstręczało nowych to zgony co minutę, jeśli nie mieli idealnego buildu. Teraz byle jaki build pozwala bawić się nawet osobie, która nie ogarnia gry, nie padnie gdy biały mobek kichnie na postać.
@tomtom666 grałem golemami po reworku ascendancy elementalistki to ginalem jak mi się nie chciało sięgać po myszkę żeby się przesunąć jak coś mnie biło. Aż taka różnica między ogólnymi summonami a golemami?
@KrystJan: @adeekk1989: a ile macie redukcji obrażeń? Determination, vitality i jeszcze ani razu nie padłem, a nie jestem jakimś pr0 graczem, do tego jak ubijałem kitavę a10, miałem na sobie między innymi:

- wonderlusty, te buty które lecą w A1
- circlet na 64 energy shield, bez armor
- rękawice na 15 armor
- tarcza na 30 lvl
- zbroja na 31 lvl
- jakaś kompletnie losowa broń, też z