Wpis z mikrobloga

Im dłużej oglądam tym bardziej nie wiem co wybrać, jak nie mogłem kupić to byłem niemal pewien, jak już mogę to g---o wiem xD Help me, którego hot-hatcha byście wybrali tak do 80k, max 90k.
#samochody #motoryzacja #carboners

Który hatch?

  • Golf GTI 7.5 DSG 13.9% (15)
  • Megane RS 3 CUP 19.4% (21)
  • Leon Cupra Mk3 280 DSG 21.3% (23)
  • Civic Type-R Fk2 15.7% (17)
  • Audi S3 8P + mod na 400+ 6.5% (7)
  • Audi S3 8V 13.9% (15)
  • Golf 7R 9.3% (10)

Oddanych głosów: 108

  • 65
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@siadaj_Kulson: Nie no, Leon czy Golf w tych pieniądzach to już dobra opcja będzie, R to tylko stany zjednoczone, ale ja akurat lubię robić auta i mogę nawet kupić jakieś lekko uszkodzone, większość zrobię sam.
  • Odpowiedz
@kipowrot: Stary weź sprawdź jakie czasy robi np. Leon Cupra, potem zobacz ile kosztuje auto tylnionapędowe, które chociaż zbliży się do tych czasów :)


@Trusky92: Dam ci tipa, olej tego debila i wpisz od razu na czarną. Nic mądrego ci nie odpisze xD

No i type-r bije cupre, ale I30N już
  • Odpowiedz
@cwlmod: jako posiadacz nie jesteś obiektywny więc wiadomo, że się nie zgadzasz :)
tak jakbym ja napisał że hothatche to dla małolatów i kup 5er w gnoju ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@xardas_pl: Pokaż mi te wyniki obu samochodów z tym samym kierowcą. Cupra jest marginalnie szybsza. Marginalnie, a nie znacząco. 1-2 sekundy na ponad minutowym okrążeniu to nie jest przepaść. I mówię tutaj o porównaniu do przedliftowej eNki która miała bolączki dziecięce i brak automatu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@cwlmod: a w Twojej N już jest automat? jakiego typu jest to skrzynia?

Pokaż mi te wyniki obu samochodów z tym samym kierowcą. Cupra jest marginalnie szybsza. Marginalnie, a nie znacząco. 1-2 sekundy na ponad minutowym okrążeniu to nie jest przepaść.


nie no, nie chce mi się przepychać, Tobie pewnie też nie. oba to fajne auta i tyle
  • Odpowiedz
@xardas_pl: Ja mam jeszcze starą enkę, ale planuję zmienić. Przedlift nie miał właśnie automatu, które parę sekund na okrążenie zbija, przez szybsze zmiany i bardziej agresywne biegu. Dodatkowo powiekszyli camber na przodzie i zmienili cały dolot z turbo i intercoolerem i moc nie jest tracona przez zbyt gorące powietrze na wejściu.

Dodajmy jeszcze do tego, że enki mają niezbyt dobre opony fabryczne. Wszyscy piszą jak cudownie jest przejść na micheliny ps4s, bo lepiej trzymają na suchym, a na mokrym to już w ogóle inna kategoria.

Może nowa cupra jest też szybsza, ale nie przesadzajmy, że miedzy tymi autami jest jakaś przepaść. Nawet jesli wcześniejsza cupra była marginalnie szybsza, to nie jest to ważne z naszego punktu widzenia, bo nie kupujemy aut na
  • Odpowiedz
@cwlmod: ja się nie mogę przekonać do FWD. wiem że fajne czasy robi, fajnie skręca i jest przyjemne, ale subiektywne odczucia z jazdy RWD sprawiają że w ogóle nie myślę o czasach

jakie opony fabrycznie siedzą w i30N? co do PS4S to potwierdzam, w mojej 1750 kg krowie żeby wyprowadzić je (i budę) z równowagi to musisz bardzo tego chcieć
  • Odpowiedz
ja się nie mogę przekonać do FWD. wiem że fajne czasy robi, fajnie skręca i jest przyjemne, ale subiektywne odczucia z jazdy RWD sprawiają że w ogóle nie myślę o czasach


@xardas_pl: Pod wzgledem kasy to nie masz wyboru. Szybsze auta RWD są dużo droższe od hot hatchy. Póki co miałem bmw e36 którym coś tam próbowałem lepiej jechać, ale na stockowym zawiasie i balonach to i tak nie miało to sensu.

Przed i30N też myslałem że FWD nie moze dobrze jeździć i jestem zszokowany że tak nie jest. Jak mi jeszcze instruktor powiedział, że większość rajdów to auta FWD to mi kopara
  • Odpowiedz
Póki co na torze nie widzę specjalnej przewagi RWD


@cwlmod: bo to już nie te czasy. żeby RWD było realnie szybsze to kierowca musi być naprawdę ekspertem. zresztą ciężko to w ogóle porównać, bo nie ma przecież platform które występują w obu wariantach

mnie po prostu cieszy sadzenie tłustych boków i duże przeciążenia w zakrętach xD na tor to bym wolał sobie wynająć/kupić coś małego i lekkiego, np właśnie takie
  • Odpowiedz
@xardas_pl: Chyba kiedyś nie było też szper w hot hatchach. Jak czytałem o i30n to zacząłem szukać na forach co daje ta cała szpera w FWD (bo w RWD to drifty). Trafiałem tylko na dyskusje sprzeda 15 lat gdzie hondziarze dyskutowali czy jakaś akcesoryjna szpera jest warta wydatku. Ten temat po prostu kiedyś leżał i HH były kijowe.

RWD jest fajne do driftów ale jak jest mokro to o ile
  • Odpowiedz
przynajmniej dla mnie, bo ja nigdy nie miałem problemu z prostowaniem kół, a nie dokręcaniem kierownicy gdy auto jedzie prosto


@cwlmod: to fakt, podsterowność łatwiej opanować. natomiast to co mi w RWD przychodzi zdecydowanie łatwiej, to takie modulowanie gazem żeby dalej mocno przyspieszać ale na lekkim uślizgu. w FWD wychodzi mi to bardziej zerojedynkowo, albo przyspieszam słabo (bo ślisko) albo koła mielą w miejscu. w RWD łatwiej mi złapać ten
  • Odpowiedz