Wpis z mikrobloga

Jest tu jakiś fachura od #audi #mechanikasamochodowa kurde od sierpnia aso w samochodzie na gwarancji mi naprawia auto i od 5 wizyt dzieje się to samo. Wymienili sondę lambda podobno cewki i sprawdzili wtryski i- tak przynajmniej twierdzą już mam dosyć jeżdżenia po raz 6 do tych patałachów ale muszę. Może ktoś z was ma jakiś pomysł. Objawy miga lampka check engine najczęściej na światłach jak stoję potem silnik zaczyna telepać i po ok 20 m jazdy gaśnie wyrzuca „system start stop awaria” oraz błędy p0300, p0301 i p0304 - wypadający zapłon w 1,4 cylindrze. Jak zgaśnie to przez kilka minut nie można uruchomić silnika. Już pchałem go na przejeździe kolejowym i 3 razy na najruchliwszych skrzyżowaniach w szczycie ;) Silnik to 1.4tfsi 150 km 2018 rok audi q3. Ps W aso już wymienili łożyska i 2 przeguby przy okazji przebieg mniej niż 100 tys km. Ps2 mam jeszcze film jak silnik pracuje wtedy - mogę udostępnić
mrgcypher - Jest tu jakiś fachura od #audi #mechanikasamochodowa kurde od sierpnia as...

źródło: comment_1635610608kAR7OuiGi7KHtwqlZEH6yO.jpg

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mrgcypher: no wypada ci zapłon dalej, ale niby co można powiedzieć więcej przez internet xD? Trzeba przebadać cały układ zapłonowy. Lenie w ASO mogli tylko pozorować wymianę, przewody od cewek mogą przerywać albo nawet w komputerze coś jest nie halo. Możliwości jest sporo
  • Odpowiedz
@mrgcypher: no ale wiesz ile jest możliwych przyczyn wypadania zapłonu w nowszych autach? Przez internet naprawdę choćby się chciało to nie da rady pomóc w takich przypadkach.
  • Odpowiedz
@mrgcypher: Może coś z ciśnieniem paliwa choć bezpośredni wtrysk ma pewnie już czujnik i by wyrzuciło może błąd. Ja bym obserwował korekty paliwowe cały czas bo jak lecą w do graniczy chwilę przed problemem to coś z paliwem albo jego odmierzaniem (np. przepływomierz).
  • Odpowiedz
@mrgcypher: Już jeden spec Ci napisał przewody zapłonowe, za chwile znajdzie się taki co powie że kopułke trzeba wyczyścić albo filtr paliwa wymienić.

Nikt poważny nie będzie się bawił w zdalną diagnoze, bo jest świadomy ilości potencjalnych przyczyn które mogą wywołać takie objawy, oraz to że większości z nich nie jesteś w stanie zweryfikować.
  • Odpowiedz
Może ktoś miał coś podobnego ….


@mrgcypher: walczyłem z wypadaniem zapłonów w moim poprzednim V6

Mechanik wymienił świece, cewki, filtr paliwa, sprawdzał pompę, wtryski i jeszcze parę innych rzeczy. Nic nie pomogło, sam zdiagnozowałem że niesprawny jest jeden czujnik regulujący ciśnienie paliwa - i go wymieniłem, ale u mnie były kody które wskazywały w tę
  • Odpowiedz
@mrgcypher:

1. Lewe Powietrze. Podciśnienia wszystko co za przepływką może być decydujące.
2. Zła dawka paliwa. Filtr paliwa, pompa paliwa wysokiego i niskiego ciśnienia w baku, lejący wtryskiwacz. Podkładki pod wtryskami.
3. Cewki, świece, kable cewki ecu na przejście.
4. Egr zawieszony w pozycji otwartej. Za dużo lewego powietrza
  • Odpowiedz