Aktywne Wpisy
![bori](https://wykop.pl/cdn/c3397992/bori_KaaiStWJva,q60.jpg)
bori +617
![bori - Kiedy spytasz protestującego dziś przeciw polityce UE rolnika czy zrezygnuje z...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/f1c55cfaf160cf322fd50d6e9e635cd7941d7a31493ccde3da3a461686ec0bde,w150.png?author=bori&auth=a28219c987352ec6973b92d081ff5fcc)
źródło: temp_file8341194809001293985
Pobierz
Pietrek96 +3
Lada dzień startuje ze sklepem Internetowym, planuje do asortymentu dorzucic mystery boxy o różnych wartościach i różnej kategorii.
Doskonale wiemy że jest takie coś jak 14 dni na zwrot przy zakupach Internetowych ale czy dotyczy ono również takich rzeczy jak Mystery Box ?
Jak prawo ma się do takich produktów ?
Jak uchronić się przed zwrotami takich rzeczy ?
Z góry dziękuję za odpowiedź
#prawo #handel #sklepyinternetowe #biznes #przepisy
Doskonale wiemy że jest takie coś jak 14 dni na zwrot przy zakupach Internetowych ale czy dotyczy ono również takich rzeczy jak Mystery Box ?
Jak prawo ma się do takich produktów ?
Jak uchronić się przed zwrotami takich rzeczy ?
Z góry dziękuję za odpowiedź
#prawo #handel #sklepyinternetowe #biznes #przepisy
Przecież identyczna sytuacja była z #cyberpunk2077 po premierze. I gdzie dziś jest #cdprojektred w opinii masy ludzi?
#gta #rockstargames
Jestem w stanie im popuścić, jeżeli faktyczny kod gameplayu jest połatany i poszczególne mechaniki w grze już nie padają na pysk powyżej 25-30 FPS.
Każde GTA miało totalnie z dupy jakieś arbitralne segmenty gry, które się sypały powyżej 30 fps. W GTA 3 samochody robiły się nadsterowne, w Vice City i San Andreas stawały natychmiast po puszczeniu gazu. W San Andreas prędkość pływania spadała w odwrotnym eksponencie do fpsów w
Mówię całokształtowo, jeżeli faktycznie coś przy tym naprawili zamiast tylko przerzucenia kodu na UE4, żeby sobie hurtem opękać wsparcie dla obecnych platform i API do renderowania.
Nie wiem nawet czy do GTA istnieją mody łatające bugi związane z kodem źle powiązanym z fpsami, nigdy się tym nie interesowałem ale nie słyszałem nigdy o czymś takim.
Reszta mi szczerze lata koło ch*ja bo wygląda to jak modowa paczka assetów z wbudowanym
@slums: przecież w każdym w opcjach był limit fpsów ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na pewno w VC I SA bo korzystałem. W trójce pewnie też. No i była to kwestia silnika, na Unrealu nie