Wpis z mikrobloga

To piękne jak rockstar games w przeciągu ostatnich dziesięciu lat z najbardziej szanowanego studia wszechczasów tworzących mega produkcje stał się tym najbardzien znienawidzonym bez jakiegokolwiek honoru i kreatywności byle by jedynie się nachapać pieniążka. A co do remasteru, studio zarabiające miliony napracowało się tak że łooo kurnia - to już wydany rok temu SA DirectX wygląda o wiele lepiej xD Dno i tona mułu.

#gta #gta3 #gtavc #gtasa #reddeadonline #rdronline #pcmasterrace #konsole #gaming #gry #gtaonline
s.....y - To piękne jak rockstar games w przeciągu ostatnich dziesięciu lat z najbard...
  • 28
To piękne jak rockstar games w przeciągu ostatnich dziesięciu lat z najbardziej szanowanego studia wszechczasów tworzących mega produkcje stał się tym najbardzien znienawidzonym bez jakiegokolwiek honoru i kreatywności byle by jedynie się nachapać pieniążka.


@s-k-fantasyfactory: jakbym o cdp czytał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@s-k-fantasyfactory: a ja to już sobie odpuściłem te wielkie produkcje. Chcą nas dymać na kasę i gracze jeszcze tyłki podstawiają. Sytuacje ratują niezależni twórcy, niewielcy, co jeszcze chcą coś obudzić ducha gry. A produkcje klasy A często odpadają po pierwszych gameplayach. Przynajmniej te, którymi sie sam interesuje.
standardowo w takich modach, #!$%@? kontrast, odbicia #!$%@? na maksa, rozmycie.


@HaPPe: najgorsze, że wygląda na to że właśnie z takich czerpali inspiracje, ten gloom neonów w LV #!$%@? po oczach strasznie
@s-k-fantasyfactory: a to gra single player musi być rozwijana po wydaniu poza patchowaniem błędów? Rdr2 jest niesamowitą grą, prawdopodobnie najbardziej zaawansowaną technicznie jaka kiedykolwiek powstała. Spójrz na ten żywy świat zwierząt, na mieszkańców którzy przez całą dobę robią rzeczy zamiast udawać jak zwykły npc. Na ogrom aktywności pobocznych, miliony lini dialogów, złożoność historii, zastosowanie motion capture zarówno przy ludziach jak i innych zwierzętach, ogromna zróżnicowana wizualnie mapa której można używać bez