#stellaris Szykuje się patch 3.2 i nowy dodatek rasowy: https://www.youtube.com/watch?v=BvSdk1cIjAA W sumie super, ale jednak niech wreszcie dodadzą obsługę wielu jajek :/ Gram na galaktyce 1600 gwiazd, 30 ras i już w roku 2280 zmiana prędkości nie wpływa na nic, a gra zaczyna mocno zwalniać ( ͡°ʖ̯͡°)
@ambereyed: nie jest tak jak i każda gra paradoxu bo silnik na to nie pozwala ( ͡°ʖ̯͡°) @jediwolf: przecież w grze są ustawienia od 200 do 1000 gwiazd ? jak masz aż tak dużo i to zmodowane to się nie dziw ¯\_(ツ)_/¯
Stellaris wykorzystuje wiele rdzeni tak jak pozostałe gry od czasu eu4. Problemem jest tutaj, że nie wszędzie da się je efektywnie wykorzystać, ponieważ wiele obliczeń musi zostać wykonane sekwencyjnie, np. AI musi najpierw sprawdzić swoje zasoby, zanim je na coś wyda.
Szykuje się patch 3.2 i nowy dodatek rasowy: https://www.youtube.com/watch?v=BvSdk1cIjAA
W sumie super, ale jednak niech wreszcie dodadzą obsługę wielu jajek :/ Gram na galaktyce 1600 gwiazd, 30 ras i już w roku 2280 zmiana prędkości nie wpływa na nic, a gra zaczyna mocno zwalniać ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@jediwolf: przecież w grze są ustawienia od 200 do 1000 gwiazd ? jak masz aż tak dużo i to zmodowane to się nie dziw ¯\_(ツ)_/¯
Stellaris wykorzystuje wiele rdzeni tak jak pozostałe gry od czasu eu4. Problemem jest tutaj, że nie wszędzie da się je efektywnie wykorzystać, ponieważ wiele obliczeń musi zostać wykonane sekwencyjnie, np. AI musi najpierw sprawdzić swoje zasoby, zanim je na coś wyda.
Więcej pisali o tym devsy w #181 dev diary.
https://forum.paradoxplaza.com/forum/developer-diary/stellaris-dev-diary-181-threading-and-loading-times.1413671/