Wpis z mikrobloga

@Koronanona: nawet nie wiesz, jak bardzo cieszą mnie takie komentarze jak twój, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. To tylko pokazuje, jak daleko od szczytu ceny jesteśmy, skoro tak dużo osób nadal kwestionuje Teslę, gdzie Ci co się naprawdę znają, już dawno przestali się z tesli śmiać, a zaczęli myśleć jak by tu skopiować Teslę, zanim zbankrutują.
@anonimowy_programista: nawet nie wiesz ze pracuję dla tier1 przy produkcji komponentow dla tesli i widze caly ich balagan i inzynieryjne mumbo-jumbo. Kontrola jakosci nie istnieje. Samochody sa nienaprawialne, nawet w aso. Tesla to kolos na glinianych nogach ktory w calkiem niedalekiej przyszłości sobie ten ryj rozwali. Ale zyj dalej w swojej bance sojowego chloptasia programujacego html ktory mysli ze zna sie na inzynieringu automotive tylko dlatego ze udalo mu sie wejsc
nawet nie wiesz ze pracuję dla tier1 przy produkcji komponentow dla tesli i widze caly ich balagan


@Koronanona: z chęcią dowiem się więcej. Myślę, że na tagu #tesla jest dużo więcej osób, które z chęcią by się dowiedziało, jak wygląda to od drugiej strony.

Samochody sa nienaprawialne, nawet w aso.


O ile mi wiadomo, Tesla z tak często zmienianymi rodzajami komponentów, raczej celuje w wymianę konkretnych komponentów, zamiast ich naprawdy. Czy
Na giełdzie nie liczy się to, czy masz rację w kwestiach fundamentalnych, ale to jak daną rzecz wycenia rynek i czy ty to odpowiednio wcześnie przewidziałeś.


@anonimowy_programista: tu sie zgadzam. Ta fala byla zaskakująca. Dla mnie 50 dolarow to duzo za jedna akcje.
Co do jakosci, moge powiedzieć tyle - tesla akceptuje dowolna specyfikacje branzowa dla subkomponentow. Nie maja swoich konkretnych wytycznych, jesli wydaje sie im ze cos bedzie wspolgrac to
Kontrola jakosci gotowego produktu po stronie tesli - mozna sobie sporo na ten temat poczytac w internecie. Sam elon przyznaje ze sa z tym problemy.


@Koronanona: liczyłem jakieś mięsko, konkrety. Panel gaps, farba, spasowanie... to były "typowe" problemy, na które narzekał internet. Tymczasem te kwestie się już dawno poprawiły... a Tesla nadal je poprawia. Giga Casting (przedni i tylni) w Berlinie i Texasie, powinny sprawić, że Tesla będzie wręcz standardem jakości
@anonimowy_programista: miesem niestety rzucic nie mogę ( ͡° ͜ʖ ͡°) mamy pare ciekawych problemow jeszcze nie do konca rozwiązanych przed startem produkcji wlasciwego auta w berlinie (SP), dlatego na poczatku uruchomiony zostanie "stary" model 3, wspolny dla produkcji w roznych regionach (GCL)

Tak, odnosze sie do analizy technicznej i historii ktora pokazuje ze taki wykres jest zwiastunem tylko jednego. Poczawszy od banki rynku morza poludniowego, przez cebulki
@Koronanona:

Tak, odnosze sie do analizy technicznej i historii ktora pokazuje ze taki wykres jest zwiastunem tylko jednego.


Szczerze mówiąc, naprawdę głęboko gardzę osobami, które wierzą w sens analizy technicznej, w kontrze do wiele większego znaczenia czynników wewnątrz firmowych i czynników makroekonomicznych.

Dam Ci przykład jednego newsa, który może z miejsca spowodować, +200 USD na akcji Tesli w tydzień.

- Elon Musk, musząc sprzedać akcje, by opłacić podatek za opcje... by