Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@brakloginuf: ten czujnik może mieć wpływ na check i tryb awaryjny czy skupić się na klapie gaszącej? Wydaje mi się, że on odpowiada głównie za sterowanie EGR.
@wycz: hehe, to wersja limitowana na jakucje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Reynald o cie baton, ta przepustnica to równie dobrze może generować każdy możliwy błąd. Podpinaj kompa, błędy w oplu się nie usuwają same, jak to ma miejsce no w Volvo po usunięciu usterki
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Haddi: @krolcz: widok straszny, jeszcze tak zawalonego silnika nie widziałem. Podępne pod kompa i dam znać czy lutowanie i czyszczenie pomogło. Na forach opli wielu osób taki zabieg pomagał
@Reynald: jak wstanie to nic tylko się cieszyć. Bardziej od tego zastanawiałbym się, dlaczego masz tyle oleju w obudowie klapy, nie powinno go tam być aż tyle, doliczając to co leci w dolot.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Haddi: mnie też to zastanawia, może przez wiele miesięcy się odkładało. W dolocie jakoś wiele oleju nie ma, ile dolewane było to się dowiem.
@Reynald: wyczyść rury od intercoolera też(oczywiście te które uda się bez rozbierania połowy auta), za jakiś czas sprawdź. A do obudowy klapy uszczelniacz musi przepuszczać olej, normalnie nie powinno tam nic być(ewentualnie lekkie zacieki).