Wpis z mikrobloga

@exploti: e tam, odbiorcy się zawsze do czegoś przyczepią :P
Kiedyś zrobiłem przyjemną serię na sociale, dopiero po publikacji pojawił się zonk, jak 3/4 komentarzy dotyczyło tego, że gumówka powinna mieć osłonkę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Recydywa: dokładnie to co napisałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak ustawiasz zbieżność to możesz ruszyć przegubem drążka przy zwrotnicy. Zeby go nie uszkodzić i żeby pomiary miały sens trzeba wrócić przegubem do pozycji zero. Masz na nim zakres obrotu o jakieś 45° w obie strony
  • Odpowiedz
@ScaRRyMaN: zgodzę się, lecz zawsze warto odciągnąć przegub w pozycję skrajną w stronę dociągania, bo potem na końcu wychodzą poprawki na 3" gdy wypoziomujesz drążek do pozycji zero :D
  • Odpowiedz
@ScaRRyMaN: no tak, na beissbarth jak tak nie zrobisz to jesteś w dupie gdy pojedziesz na testy :D huntery jakieś takie bezproblemowe są... cyk cyk, 15 minut i przednia oś machnięta. a na beissbarth ustawiasz, obracasz, ustawiasz, kręcisz, regulujesz a i tak #!$%@? skręca na prostej kierownicy. (°°
  • Odpowiedz