Wpis z mikrobloga

masz rację, lepiej nic nie zrobić i stać późnej na autostradzie. Można też narzekać na wykopie ale od tego stacji nie przybędzie. A tak ogólnie to lepiej tankować przed wjazdem na autostradę bo będzie taniej. Pozdrawiam


@bodzi_dzwunik: Świetna rada. Nie wolno narzekać jak się skręci kostkę bo przecież lepiej było wcześniej siedzieć cały czas na dupie to by się kostki nie skręciło!
oczywiście, że się nie da, bo S3 na tym odcinku nie ma ciągłości


@Shatter: Masz stare informacje. S3 kończy się w tym momencie na północy Lubina. Nie ma jeszcze obwodnicy Lubina i odcinka na południe.

Tak czy inaczej to nie zmienia faktu, że odwracasz kota ogonem i manipulujesz. To gdzie się kończy dokładnie nie ma większego znaczenia. Na tym odcinku do Szczecina masz jedną stację leżącą przy trasie i to jest
narzekać że się skręciło kostkę bo biegłeś oblodzonym chodnikiem. Przecież powinien być posypany piachem! Nie moja wina! Ale kostka skręcona twoja i samochód na środku autostrady też twój.


@bodzi_dzwunik: Fajnie panie idealny, że ty nigdy niczego nie spieprzyłeś ale inni ludzie tacy idealni nie są. Popełniają błędy a fakt faktem, że przy mocnych samochodach które są stosunkowo tanie odcinki po 230 km bez stacji to pomyłka w kraju który buduje sieć
niczym nie manipuluje, nie ma s3 na wysokości Polkowic XD


@Shatter: Skończ kłamać. NIgdy nie mówiłem, że S3 jest na wysokości Polkowic.

Najwidoczniej ty uznajesz tylko takie stacje, gdzie pas zjazdowy prowadzi bezpośrednio do stacji,


@Shatter: Na tym polega stacja przy drodze szybkiego ruchu. Na tym polegają drogi szybkiego ruchu by tranzytem omijać miasta do których nie dążymy a nie do nich specjalnie wjeżdżać.

Pozdrawiam, ale więcej nie wznawiaj rozmowy