Wpis z mikrobloga

@Aroneu z gothickiem 3 to chyba dużo młodych graczy zaczęło od niego przygodę i zdążyli grę polubić zanim przekonali się jak #!$%@? jest w porównaniu do poprzednich, bo inaczej nie potrafię sobie wyobrazić skąd się biorą jakiejkolwiek pozytywne opinie.

Sam fakt, że orkowie magicznie w czasie powrotu z irdorath z prymitywnej, plemiennej rasy stali się rozwinięta cywilizacja, zniewalająca ludzi i mówiąca w ich języku, kurs kompletnie wybija że świata gothica, psuje cała
@krucjan: akurat problem z orkami został wyjaśniony w bardzo prosty sposób, różnicami ewolucyjnymi.
Orkowie z kontynentu byli bardziej ucywilizowani, przez co byli mniej groźni, a ci z kolonii i irdorath to inna rasa, bardziej prymitywna, ale też groźniejsza. Czy taka wizja ewolucji ma sens? Na pewno jeżeli weźmiemy pod uwagę całość 3 części, po prostu rozmawianie przez całą grę z orkami typu "ja być urszak, obcy przynieść ulumulu" byłoby męczące.
Walkę