Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Mefiaczek: ponoć zdarzały się wersje bez, ale zdecydowana większość będzie z FAP. Filtr jest mokry, ja płynu dolewalem w okolicach 220k km (oficjalnie)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Mefiaczek: Mokry FAP, potwierdzam przedmówcę, pełen zbiornik starcza na 180 - 240 tysięcy. Protip - w autach z FAPem warto wlewać jak najwięcej ropy jednorazowo - dodatek jest dozowany do zbiornika paliwa po każdym tankowaniu. Drugi protip - samochód poinformuje o braku dodatku, po wyskoczeniu komunikatu można przejechać ok. 3 pełnych tankowań. No i ostatni protip - nie trzeba uzupełniać zbiornika na maksa, można dolać np. litr dodatku ( ͡°
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@xKretes: z dolewkami znam temat i tankowaniem, tylko mialem nadzieję, że chociaż 307/407 peugeoty jeszcze sie łapały na brak fap lub, że miały suchy.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Wompierz: za kawalera miałem dawno temu jako 1szy samochód 406 coupe 2.2hdi 2002 rok i miał fapa, tylko slyszałem, że nie wszystkie hdi z tamtych lat miały fap oprócz fapa to był super silnik mało palący i tani w eksploatacji, a po chipie fajnie się zbierał, a szukam taniego wozidła na drugi samochód.
  • Odpowiedz
@Mefiaczek Jako użytkownik 406 uściślę- 2.0 HDI 90 z 2002 jakim jeżdżę, jest fabrycznie bez fapu i dwumasy, wersja 110 koni już miała te ustrojstwa, choć ponoć sprzed 2000 można trafić bez (ale głowy nie dam). 2.2 HDI zawsze miało dwumas i fap. 407 2.0 HDI 136 na 99% będziesz miał fap i dwumasę.
  • Odpowiedz