Wpis z mikrobloga

Dzień dobry, albo raczej dzień zły.

Piszę o tym na wykopie bo sam już nie wiem co robić.
Znalazłem na ukochanym peperze promocje na lapka "gejmingowego" ze sklepu sferis.pl - wszystko ładnie pięknie sprzęt dotarł do mnie na czas, poleżał tydzień w kartonie w pokoju. Nie ruszałem go, nie miałem czasu bo remont w mieszkaniu i #!$%@? mocny.
Po tygodniu otworzyłem go, uruchomiłem i zobaczyłem białą kropkę na matrycy, ewidentnie lapek jest uszkodzony. Wysłałem zwrot na gwarancje, w odpowiedzi dostałem że maksymalnie mogę dostać 150 zł rabatu. Rozumiecie, 150 zł rabatu za uszkodzoną matrycę w laptopie którego aktualna cena waha się w okolicach 6k zł.
Próbowałem, walczyłem a w odpowiedziach nie otrzymywałem żadnych argumentów poza wklejonymi z góry formułkami. Produkt był wystawiony jako "nowy" - jeśli dobrze rozumiem gdy kupuje produkt nowy nie powinnień on mieć wad. Mogę jakoś wywalczyć wymianę laptopa na nieuszkodzonego bądź rabat równowarty wartości szkody?

Proszę o pomoc! :(

@sferis.pl

#gwarancja #sklepyinternetowe #pomocy #prawo
  • 7
  • Odpowiedz
@Bandzz: z tego co kojarzę, to ileś tam pikseli na matrycy ma prawo być uszkodzona i nie podlega to gwarancji. Tak to przynajmniej od lat działa w monitorach. ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@smerfoso @zielonestopylucyfera @kris03

Oki rozumiem Was tylko nie chcę tego robić. Zapłaciłem za niego 4600 zł (na promocji), teraz na sklepach jest w cenie 6k+. Zwrot pieniędzy nic mi nie da bo nie dostane podobnego w takiej cenie. Chciałbym aby ten wadliwy model naprawili lub wymienili na inny, sprawny :x
  • Odpowiedz
@kubako: ahhh tylko to widać że jest po prostu #!$%@?ęte, leciutkie malutkie wybrzuszenie na samej matrycy, obudowa nienaruszona. Chińczyk #!$%@?ął jak składał :<
  • Odpowiedz