Wpis z mikrobloga

Poziom głupoty użytkownika @turfa8 mnie powalił xD.

"Tak, jestem osobą która jest w stanie wyciągać wnioski na tematy medyczne tak samo jak profesorowie medycyny mimo, że jestem kompletnym laikiem, a nazistowskie eksperymenty na ludziach są wiarygodne i wcale nie były robione pod dyktando ideologii nazistowskiej".

#naukowcywiary #bekazpodludzi #bekazprawakow #lgbt #neuropa
Ekspertodniczego - Poziom głupoty użytkownika @turfa8 mnie powalił xD.

"Tak, jestem ...

źródło: comment_1631132480FjM7HFqK5m2oJqApYrCYNm.jpg

Pobierz
  • 28
@turfa8: nigdy nikomu nie udało się wyleczyć z żadnego popędu seksualnego, a gdyby takowy sposób istniał, stałby się popularny na skalę światową dla:
1. pedofilów (tych co dokonali przestępstwo jak i Ci co czują że nimi są)
2. osób które nie akceptują swojej orientacji seksualnej
3. osób które mieszkają w krajach, gdzie jest surowo karany homoseksualizm.

Zatem, znowu logika obaliła Twoje fanatyczne wymysły :)
@turfa8:

za modą na śmieszną poprawność polityczną.

Kolejny na siłę wymyślony argument, aby ignorować wiarygodne źródła...
Identycznie posługują się wyznawcy płaskiej Ziemi, a skoro oni inteligencją nie wróży, no to cóż, Ty też nie.
@turfa8: dobrze że nie potrafisz obalić niczego co napisałem, a Twoje teorie w banalny sposób obalić dzięki analizie konsekwencji, a co dopiero jak jeszcze zacytuję/podlinkuje do międzynarodowych agencji naukowych, słowików, wikipedii oraz encyklopedii.
@turfa8: nic nie zanegowałem i co przekręcasz moje słowa?
Zaznaczyłem że to co jest napisane przyjmuje jako coś prawdopodobnego, następnie sprawdzam na dolę źródła, z których czerpał autor artykułu z wikipedii.
Czekam na Twoje magiczne dowody że się mylę :D
@turfa8:

dowodem jest to co piszesz, nic więcej nie potrzeba

Czyli uznajesz dowody moje, obalające wszystko co napisałeś, jako dowód po swojej stronie?
No no, takiego przypadku na żadnym forum nie miałem :D
Czekam na Twoje linki, rzetelne źródła naukowe że się mylę.